Jeg ser ingenting dessverre...![]()
Denne er det ingenting på, sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ingenting dessverre...![]()
Denne er det ingenting på, sant?
Jeg ser ingenting dessverre...
Haha, beklager! Får også svar i morgen, så tulla litt for meg her![]()
Jeg ser noeVis vedlegget 241601 Denne er vel negativ, så å si?Aldri brukt disse testene før, og aldri opplevd at ‘bakgrunnen’ blir så rosa. Disse er ikke supersensitive, 25mlU. Får svar på blodprøven i morgen, spent på om kroppen har fått ut hcg. Det har heldigvis gått fort! På mandag var det 2 uker siden Cytotec ble satt.
Søren da! Jeg så nemlig noe etter jeg lasta det opp her jeg også. Håper den kan bli blenda igjen, så vi kan begynne å teste etter elJeg ser noe![]()

Uff det skjønner jeg! [emoji169]Søren da! Jeg så nemlig noe etter jeg lasta det opp her jeg også. Håper den kan bli blenda igjen, så vi kan begynne å teste etter el![]()
Det kan være både og med disse testene. Har selv fått en ganske tydelig skygge uten å være gravid. Men samtidig kan det være at den er veldig svak fordi du har testet veldig tidlig.. hvor mange dpo?Skygge?
Fem minutter;
Vis vedlegget 241558
Ni-ti minutter;
Vis vedlegget 241559
Vis vedlegget 241560
Denne så jo positiv ut!! Er veldig rart om det er komt en SÅ tydelig blå strek om det ikke er noe.. hvordan var testen når du tok den?åååh faen hvorfor måtte jeg se på testen nå. Denne ble tatt idag tidlig og da var det en svak svak svak kanskje skygge strek som JEG så... Men er det vanlig at disse får en så blå sterk strek etter utgått tid om det IKKE er noe der?? [emoji26][emoji87]![]()
Syns jeg også :sDenne så jo positiv ut!! Er veldig rart om det er komt en SÅ tydelig blå strek om det ikke er noe.. hvordan var testen når du tok den?
Jeg kan skimte en svak svak blå strek på denne ogsåSyns jeg også :ssånn? [emoji23]![]()
Hvor mange dpo er du?Jeg tviler sterkt for fikk en strek på en annen test igår etter tidsfristen (fler timer etter) igår også :s RFSU test igår.. Er 17 dpo hvis tempen og el testene er riktigJeg kan skimte en svak svak blå strek på denne også
Tipper du er gravid jegHvor mange dpo er du?
Så frustrerende.. Kan det være at EL har vært senere enn antatt?Jeg tviler sterkt for fikk en strek på en annen test igår etter tidsfristen (fler timer etter) igår også :s RFSU test igår.. Er 17 dpo hvis tempen og el testene er riktig![]()
Kan hende men syns det er veldig rart :sSå frustrerende.. Kan det være at EL har vært senere enn antatt?
Ja det er santJeg ville fortsatt å teste med samme type test ( stor variasjon på sensitiviteten) Ta en ny cb i morgen å se om den er sterkere. Om den er det ville jeg antatt at EL har vært sen og du er gravid. Masse lykke til, spennende![]()
Hvor mye hcg må til før teststreken blir like sterk som kontrollstreken?
Det nærmer segVis vedlegget 241597
Ikke den jeg tok i dag, den får jeg svar på i morgenFått svar på hcg prøven? Hååååper at den klorer seg fast [emoji173]️

Det kan være både og med disse testene. Har selv fått en ganske tydelig skygge uten å være gravid. Men samtidig kan det være at den er veldig svak fordi du har testet veldig tidlig.. hvor mange dpo?
Jeg bare spyr og spyr. 11+4 i dag. En uke til organrettet tul og svar på dobbeltesten. Gruer meg. Vis det går bra om en uke, håper jeg kvalmen forsvinner snart... føler meg mer død enn levende... [emoji13]