Oss testetøser imellom

Vi satser på at det er babystrek![emoji7] Tar du flere tester i dag? veldig spennende!
Takk, satser jeg på også [emoji7][emoji120] nei ikke idag men imorgen tidlig kanskje :) men så du bare på en av testene?? Jeg ser den svake kun på den blå testen [emoji85][emoji120]

10 dpo
fa440efc00b9ff5554fd601f4f0211be.jpg

Skimter noe der, spennende! Håper for deg[emoji173]️

Takk, satser jeg på også [emoji7][emoji120] nei ikke idag men imorgen tidlig kanskje :) men så du bare på en av testene?? Jeg ser den svake kun på den blå testen [emoji85][emoji120]
Ja, jeg så bare på den blå. Men som sagt så har jeg dårlig streksyn. :) Blir spennende i morgen da!

16d9a81fe047c165c8b005683e085034.heic

Jeg demonterte en negativ difital CB test.. men ser to streker på den øverste.. noen andre som har gjort dette før å vet hvordan man kan «lese av» de?

De skal dessverre ikke demonteres og kan ikke leses av slik. Den er dessverre negativ.

Tester du tidlig, så ta en ny test om et par dager. Strekene skal være mørkere dersom den er positiv. Disse testene bruker en annen teknologi, så man kan ikke bruke disse strekene til å lese testen.
Hadde du testet på vann, ville du trolig fått de samme strekene.

(Yes, jeg googlet opp og ned her om dagen! Fikk samme streker som deg, og mensen kom i dag)

ff26446308edd0e43edffc2b00344657.jpg
c7711f76d06402f659bc737adc86813d.jpg
2eae3fccaa35553d302bdfd195dbf64c.jpg
skulle IKKE teste mer idag men testetøsa klarer ikke å la vær.. Lik test på alle bildene :) men redigert noen.. Jeg syns jeg ser en strek når jeg gjør bildet mørkere... Ser dere noe???? [emoji120][emoji76]

Er 4-6 dpo og har så testetrang [emoji23] prøver å holde meg noen dager til [emoji12]

De skal dessverre ikke demonteres og kan ikke leses av slik. Den er dessverre negativ.

Tester du tidlig, så ta en ny test om et par dager. Strekene skal være mørkere dersom den er positiv. Disse testene bruker en annen teknologi, så man kan ikke bruke disse strekene til å lese testen.
Hadde du testet på vann, ville du trolig fått de samme strekene.

(Yes, jeg googlet opp og ned her om dagen! Fikk samme streker som deg, og mensen kom i dag)

Takk for godt svar!![emoji16]

Vet at disse er kjent for skyggestreker, men håpet stiger når fargen er blå:smiley-angelic001Vis vedlegget 241127
Ooh :):) Nå er det virkelig spennende! Første testen fra deg jeg faktisk ser en strek ( dårlig strek syn la det være sagt) Men denne ser jeg :smiley-bounce012
Artig å følge deg! Håper veldig for at det klaffer for dere nå!! Gleder meg til flere tester fra deg! Spennende :dance008

Back
Topp