Takk, satser jeg på også [emoji7][emoji120] nei ikke idag men imorgen tidlig kanskjeVi satser på at det er babystrek![emoji7] Tar du flere tester i dag? veldig spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, satser jeg på også [emoji7][emoji120] nei ikke idag men imorgen tidlig kanskjeVi satser på at det er babystrek![emoji7] Tar du flere tester i dag? veldig spennende!
10 dpo![]()
Ja, jeg så bare på den blå. Men som sagt så har jeg dårlig streksyn.Takk, satser jeg på også [emoji7][emoji120] nei ikke idag men imorgen tidlig kanskjemen så du bare på en av testene?? Jeg ser den svake kun på den blå testen [emoji85][emoji120]
![]()
Jeg demonterte en negativ difital CB test.. men ser to streker på den øverste.. noen andre som har gjort dette før å vet hvordan man kan «lese av» de?
Takk [emoji173] håper virkelig.Skimter noe der, spennende! Håper for deg[emoji173]️

Vet at disse er kjent for skyggestreker, men håpet stiger når fargen er blåVis vedlegget 241127
De skal dessverre ikke demonteres og kan ikke leses av slik. Den er dessverre negativ.
Tester du tidlig, så ta en ny test om et par dager. Strekene skal være mørkere dersom den er positiv. Disse testene bruker en annen teknologi, så man kan ikke bruke disse strekene til å lese testen.
Hadde du testet på vann, ville du trolig fått de samme strekene.
(Yes, jeg googlet opp og ned her om dagen! Fikk samme streker som deg, og mensen kom i dag)
![]()
Jeg demonterte en negativ difital CB test.. men ser to streker på den øverste.. noen andre som har gjort dette før å vet hvordan man kan «lese av» de?
OohVet at disse er kjent for skyggestreker, men håpet stiger når fargen er blåVis vedlegget 241127

Vet at disse er kjent for skyggestreker, men håpet stiger når fargen er blåVis vedlegget 241127
Takk for godt svar!![emoji16]
Sånn her så min ut 1-2. Strekene er litt sterkere
![]()
Sånn her så min ut 1-2. Strekene er litt sterkere![]()
![]()
Åååh fikk frysninger [emoji173]️[emoji173]️Fikk denne nå![]()
Håper bare ikke dette er tulle strekÅååh fikk frysninger [emoji173]️[emoji173]️