Det tviler jeg på [emoji173]️[emoji173]️Håper bare ikke dette er tulle strek![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tviler jeg på [emoji173]️[emoji173]️Håper bare ikke dette er tulle strek![]()
Fikk denne nå![]()
Åååå nå ble jeg veldig glad! Så koseligFikk denne nå![]()

Er 10 dpo [emoji173]Er du ca 9 dpo? Dette ser lovende ut[emoji173]️ klor deg fast spireliten [emoji1317]
Ja jeg også,men tørr ikke glede meg for mye ennåÅååå nå ble jeg veldig glad! Så koselig [emoji813]bigred
Hååper virkelig det er en babystrek! Og at den holder seg på plass! Spennende å se de neste dageneFikk denne nå![]()

Er 10 dpo [emoji173]
Ja jeg også,men tørr ikke glede meg for mye ennå
Fikk denne nå![]()
Ååh så spennende! Litt grå i fargen syn jeg men absolutt lovende ###Håper###Åååh fikk frysninger [emoji173]️[emoji173]️
Ser iallefall konturene av der streken skal være. Prøv igjen om noen dager![]()
Synes jeg kan skimte en svak strek men det synes jeg at jeg ser på alle tester![]()
![]()
![]()
Hvilken test er dette? Ligna på et merke jeg har prøvd, så ga en veldig skyggestrek sist pp [emoji53]![]()
Synes jeg kan skimte en svak strek men det synes jeg at jeg ser på alle tester [emoji14] [emoji14]![]()
Hvilken test er dette? Ligna på et merke jeg har prøvd, så ga en veldig skyggestrek sist pp [emoji53]
Er den jeg fikk skygge på. Tørr ikke bruke dem mer [emoji23]Boots [emoji14] stoler ikke på de i det hele tatt :/ men eneste jeg hadde for hånd.
Er den jeg fikk skygge på. Tørr ikke bruke dem mer [emoji23]![]()
For meg ser også denne positiv ut?Denne el testen er negativ sant? El er nok i dag, hadde helt vanvittige el murringer i går[emoji5]Test i går kveld var veldig positiv. Kan regne morgendagen som 1 dpo? Er forøvrig på syklus dag 15!![]()
For meg ser også denne positiv ut?

Denne el testen er negativ sant? El er nok i dag, hadde helt vanvittige el murringer i går[emoji5]Test i går kveld var veldig positiv. Kan regne morgendagen som 1 dpo? Er forøvrig på syklus dag 15!![]()