Uff ja :/ håper det går bra med deg/dere[emoji171]Tre uker siden sist [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja :/ håper det går bra med deg/dere[emoji171]Tre uker siden sist [emoji23]
Grunnen til det er MA for snart 3 uker siden.Uff ja :/ håper det går bra med deg/dere[emoji171]
Jeg vetGrunnen til det er MA for snart 3 uker siden.
Det går bedre med meg, men det er sårt at venninna mi er gravid og klarte det uten å prøve.Jeg vetderfor jeg spurte om det gikk bedre med deg [emoji173]️
Det går bedre med meg, men det er sårt at venninna mi er gravid og klarte det uten å prøve.
Ja, terminen var med bare 2-3uker i mellom.Huff, det må være sårt, ja, føler med deg! Det er så vondt å miste, men snart må det bli din tur også!
Ja, terminen var med bare 2-3uker i mellom.
Så bra [emoji173]️ ja det forstår jeg [emoji24]Det går bedre med meg, men det er sårt at venninna mi er gravid og klarte det uten å prøve.
Det er like vondt å møte på gravide. Da går det noen tanker gjennom hodet.Skjønner godt at det er vanskelig når du må omgås henne fordi dere er venninner og skulle ha vært like langt. De gangene jeg har mistet, har jeg syntes at det har vært skikkelig vondt bare å se gravide på gata, så skjønner godt at dette er enda verre. Ikke så lett å glede seg på andres vegne når man er så lei seg selv. Sender deg en klem! Det blir lettere etter hvert, er min erfaring i hvert fall.
Jeg fikk super svak strek på lloyd sine tester, men de viste seg å stemme [emoji4]Noen som kjenner til testen fra Lloyd Pharmacy?
Fått strek nå, og übersvak strek på cb.
Håpe håpe....Vis vedlegget 240880Vis vedlegget 240881
Hihi, hadde jo vært strålende med en liten ventespire på dere og da! Uansett - lykke tilFikk 60 one step-tester i posten denne uka og er idag 6 dpo og nå begynner jeg å føle på et voldsomt testebehov. Det er rett og slett helt latterlig da vi ikke har prøvd denne måneden. Jeg skal starte med nedregulering før ivf-forsøk i overimorgen og vi har til og med brukt kondom denne syklusen. Likevel har jeg lyst til å teste! Hva slags selvpining er det liksom, teste for med sikkerhet å få en blendahvit test? Jeg tror denne prøvingen gjør meg helt rar! :-(
Har bestemt meg for å tillate meg selv en liten test på morgenen 8 dpo før jeg begynner med nedreguleringen bare for liksom å sjekke at testene ikke får skyggestrek når jeg ikke er gravid siden jeg ikke har prøvd one step før. Det må være lov? (Og kondom er jo ikke 100% sikkert. Haha...)
:-/hvor mange dpo?
Fortsatt tidlig, hvis jeg skal gå etter el-testen. 7/8 dpo:-/hvor mange dpo?![]()
OkeiFortsatt tidlig, hvis jeg skal gå etter el-testen. 7/8 dpo
Hva tenker dere om dagens?Her er dagens test som er svakere enn gårsdagens. Når tenker dere at EL har vært?
Vis vedlegget 240866
Etter 10min.
Vis vedlegget 240867
Etter 20min.
Ser negativ ut.. Kanskje du har hatt el?Hva tenker dere om dagens?
Vis vedlegget 240959
Etter 10min.
Vis vedlegget 240960
Etter 20min.
Masse EL-slim i dag..