Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg har prøvd, men fikk det ikke skikkelig til.Ja det skjønner jeghar du tempet før?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har prøvd, men fikk det ikke skikkelig til.Ja det skjønner jeghar du tempet før?
![]()
Åjaa [emoji85][emoji85] bare å kjøre på idag og de neste dageneJa den skal leses mot der Max er[emoji2] Skjønner ikke hvorfor den blir opp ned for dere, for det er den ikke hos meg![]()
Åjaa [emoji85][emoji85] bare å kjøre på idag og de neste dagene[emoji120]
Så godt å høreOooooyes!!! Så glad vi rekker EL. Mannen reiser bort natt til fredag og er borte til mandag kveld, så var så redd vi ikke skulle rekke det. Men nå får vi lagt inn godt med aksjer før han drar![]()
![]()
Er det noen som har prøvd disse testene før? Helt blenda denne tenker jeg men bare tenker på hvor sensitive og pålitelige er de? 11 dpo
Kan man stole på rfsu teste ofte?Vis vedlegget 240972
Det må absolutt være lov. Det har vært et par pp'er jeg vet det ikke har vært mulig at jeg har blitt gravid. Men denne jævla testetrangen kommer forde [emoji21]Fikk 60 one step-tester i posten denne uka og er idag 6 dpo og nå begynner jeg å føle på et voldsomt testebehov. Det er rett og slett helt latterlig da vi ikke har prøvd denne måneden. Jeg skal starte med nedregulering før ivf-forsøk i overimorgen og vi har til og med brukt kondom denne syklusen. Likevel har jeg lyst til å teste! Hva slags selvpining er det liksom, teste for med sikkerhet å få en blendahvit test? Jeg tror denne prøvingen gjør meg helt rar! :-(
Har bestemt meg for å tillate meg selv en liten test på morgenen 8 dpo før jeg begynner med nedreguleringen bare for liksom å sjekke at testene ikke får skyggestrek når jeg ikke er gravid siden jeg ikke har prøvd one step før. Det må være lov? (Og kondom er jo ikke 100% sikkert. Haha...)

Jepp igår tipper jegSpør dere flinke jenter her inne[emoji5] fikk positiv el test på tirsdag, i går var den blitt svakere. Har ikke testet i dag. Men når tenker dere el var? I går da kanskje?
Er det Helm Medical? Isåfall har jeg ikke fått skygge på de eller hørt om noen som har fått detHei jenter! Har testet med tildligtest og blir litt usikker på om dette er skygge eller reelt. Den var helt klar rosa innen tidsfristen men synes den er veldig svak? 10dpo. Noen av dere som har erfaring med denne?
![]()
![]()
Hei jenter! Har testet med tildligtest og blir litt usikker på om dette er skygge eller reelt. Den var helt klar rosa innen tidsfristen men synes den er veldig svak? 10dpo. Noen av dere som har erfaring med denne?
![]()
![]()
Jepp igår tipper jegmen kan hende idag også [emoji85]