Oss testetøser imellom

Kan man stole på rfsu teste ofte?
D2590BFD-FE33-4EB2-BE9C-C7F0B9E32A60.jpeg

Jeg tar ikke EL tester, så er mellom 2-4 dpo. Har murringer i nedre del i mage og rygg, små ømme pupper og litt kremete utflod [emoji12] syns det er veldig tidlig å kjenne PMS symptomer [emoji12] får gjerne ømme pupper rundt 4-6 dager før, men skal ikke ha TR før om 12-10 dager. Kjenner testetrangen allerede [emoji23] når kan jeg svi av første test? Har IKM ca 29 januar og har tester med følsomhet på 10 [emoji4]

f8e3764ec733204b4acf1159a1f93980.jpg

Er det noen som har prøvd disse testene før? Helt blenda denne tenker jeg men bare tenker på hvor sensitive og pålitelige er de? 11 dpo

Tok en urinstix i ste for jeg misstenkte uvi da jeg tisser så mye, medmn drikker også en del da jeg klør i halsen av en forkjølelse. Fikk kun utslag på ketoner. Vet en kan slå ut på d når en ammer. Ammer jenta på 19 mnd. Er 14dpo i dag men fikk blødninger 11dpo (6 dager før ikm) andre som har opplevd å få keton utslag ved tidlig graviditet? Hcg testene er negative.

Fikk 60 one step-tester i posten denne uka og er idag 6 dpo og nå begynner jeg å føle på et voldsomt testebehov. Det er rett og slett helt latterlig da vi ikke har prøvd denne måneden. Jeg skal starte med nedregulering før ivf-forsøk i overimorgen og vi har til og med brukt kondom denne syklusen. Likevel har jeg lyst til å teste! Hva slags selvpining er det liksom, teste for med sikkerhet å få en blendahvit test? Jeg tror denne prøvingen gjør meg helt rar! :-(

Har bestemt meg for å tillate meg selv en liten test på morgenen 8 dpo før jeg begynner med nedreguleringen bare for liksom å sjekke at testene ikke får skyggestrek når jeg ikke er gravid siden jeg ikke har prøvd one step før. Det må være lov? (Og kondom er jo ikke 100% sikkert. Haha...)
Det må absolutt være lov. Det har vært et par pp'er jeg vet det ikke har vært mulig at jeg har blitt gravid. Men denne jævla testetrangen kommer forde [emoji21]

Spør dere flinke jenter her inne[emoji5] fikk positiv el test på tirsdag, i går var den blitt svakere. Har ikke testet i dag. Men når tenker dere el var? I går da kanskje?

Hei jenter! Har testet med tildligtest og blir litt usikker på om dette er skygge eller reelt. Den var helt klar rosa innen tidsfristen men synes den er veldig svak? 10dpo. Noen av dere som har erfaring med denne?
d9fb0c9b83ce4b26cbc556ef562c639e.jpg
Er det Helm Medical? Isåfall har jeg ikke fått skygge på de eller hørt om noen som har fått det :) Krysser fingrene for at det er babystrek!

Hei jenter! Har testet med tildligtest og blir litt usikker på om dette er skygge eller reelt. Den var helt klar rosa innen tidsfristen men synes den er veldig svak? 10dpo. Noen av dere som har erfaring med denne?

Denne ser tidlig positiv ut for meg, har aldri fått svake streker på mine når jeg ikke var gravid. Men fikk bare svake når jeg var, jeg fikk aldri helt klar positiv test, produserer hcg sent. Krysser fingrene for at det er ei spire[emoji173]️

Back
Topp