Ja, dette ser ut som strimmler. Kjøpte staver fra en selger som kaller seg Fertilityplan, kom på 1 uke fra England.Takk for svar. Er dette strimmel tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dette ser ut som strimmler. Kjøpte staver fra en selger som kaller seg Fertilityplan, kom på 1 uke fra England.Takk for svar. Er dette strimmel tro?
OkiSynes de har lite farge, og bruker lang tid på å vise noe. Her er testen tatt i morges, er nå 5+5, men er ikke så veldig sterk strek. Men det kan også være forskjell på testene selgerne mellom.
Synes det ser ut som det nærmer segHva tenker dere om disse?![]()
ser strek på alleØverste fra i dag.. var blenda hvit forrige uke.. eller er det noe hcg som henger igjen er MA.. eller tulle tester. Syns jeg ser strek på nesten alle.. Men om det bare er skygge... Hmmm..![]()
er det one step?9 eller 10 DPO og blendahvit test.. følsomheten er 10. Har mine tvil på denne pp...
er det one step?
har bare tatt en av de denne gangen, men synes ikke de var noe sensitive
Haha, typisk!!Ja, dette ser ut som strimmler. Kjøpte staver fra en selger som kaller seg Fertilityplan, kom på 1 uke fra England.
Det var dyrt! Betalte 120 for 50 [emoji85]Haha, typisk!!
Kjøpte fra ei på Finn, kostet 120 for 10 stk, så får vi bare se![]()
Synes det ser ut som det nærmer seg
Det var dyrt! Betalte 120 for 50 [emoji85]
Ser strek på den fra idagTok en i går og en i dag (nederste er fra i dag[emoji1]). Hva tror dere? (Er 10 dpo i dag)[emoji4]![]()
![]()
Jeg ser strek på den nederste <3Tok en i går og en i dag (nederste er fra i dag[emoji1]). Hva tror dere? (Er 10 dpo i dag)[emoji4]![]()
![]()
Ser på den nederste <3Tok en i går og en i dag (nederste er fra i dag[emoji1]). Hva tror dere? (Er 10 dpo i dag)[emoji4]![]()
![]()
Tok en i går og en i dag (nederste er fra i dag[emoji1]). Hva tror dere? (Er 10 dpo i dag)[emoji4]![]()
![]()
Har lagt ut i dagboka, men prøve huske å legge ut her også ila kvelden.Huff da! Jeg har bestilt masse, masse one step. Kunne du ha lagt ut bilde av din one step sammen med en annen som ikke er one step fra samme dag, så får jeg vite hva jeg har å forholde meg til?
Så i dagboka di etterpåFikk pos igår og idag
Lykke til neste månedHer kom TR før helgen, til tross for gode aksjer på EL.. Jaja, krysser fingrene for neste PP[emoji2][emoji1348][emoji173]️
Kan skimte skygge på den øverste og svakt blått på den nederste. Lykke til!Tok en i går og en i dag (nederste er fra i dag[emoji1]). Hva tror dere? (Er 10 dpo i dag)[emoji4]![]()
![]()