Oss testetøser imellom

Synes de har lite farge, og bruker lang tid på å vise noe. Her er testen tatt i morges, er nå 5+5, men er ikke så veldig sterk strek. Men det kan også være forskjell på testene selgerne mellom.
Oki :) Takk for svar! Mine har vært helt negative, men det er jo godt mulig at jeg ikke er gravid da :)

Hva tenker dere om disse?
452133142085db57b0ddc48404d86d48.jpg
Synes det ser ut som det nærmer seg

Øverste fra i dag.. var blenda hvit forrige uke.. eller er det noe hcg som henger igjen er MA.. eller tulle tester. Syns jeg ser strek på nesten alle.. Men om det bare er skygge... Hmmm..
4c7044f0a5930bfc76d5a3d63719c384.jpg
ser strek på alle

9 eller 10 DPO og blendahvit test.. følsomheten er 10. Har mine tvil på denne pp...
er det one step?
har bare tatt en av de denne gangen, men synes ikke de var noe sensitive

er det one step?
har bare tatt en av de denne gangen, men synes ikke de var noe sensitive

Huff da! Jeg har bestilt masse, masse one step. Kunne du ha lagt ut bilde av din one step sammen med en annen som ikke er one step fra samme dag, så får jeg vite hva jeg har å forholde meg til?

Ja, dette ser ut som strimmler. Kjøpte staver fra en selger som kaller seg Fertilityplan, kom på 1 uke fra England.
Haha, typisk!!

Kjøpte fra ei på Finn, kostet 120 for 10 stk, så får vi bare se :-P

Her kom TR før helgen, til tross for gode aksjer på EL.. Jaja, krysser fingrene for neste PP[emoji2][emoji1348][emoji173]️

Huff da! Jeg har bestilt masse, masse one step. Kunne du ha lagt ut bilde av din one step sammen med en annen som ikke er one step fra samme dag, så får jeg vite hva jeg har å forholde meg til?
Har lagt ut i dagboka, men prøve huske å legge ut her også ila kvelden.

Her kom TR før helgen, til tross for gode aksjer på EL.. Jaja, krysser fingrene for neste PP[emoji2][emoji1348][emoji173]️
Lykke til neste måned

Back
Topp