Oss testetøser imellom

Vet ikke hvilken sensitivitet den testen har, men øverst på siden ser du deler av min testrekke. De rosa med hvit skrift øverst i bildet har sensitivitet på 10. Jeg fikk negativ digital morgen 9 dpo, men positiv på kvelden,
Fikk sjekka hvilken sensitivitet de hadde og det er 25.. så tenker at jeg kanskje må vente nærmere helga og prøve en digital :)

Fikk tester i posten i dag:) da måtte vi jo ta et par. Er 10 dpo idag.

Vedlegg

• 76A22034-953F-4E86-BF25-E4FE8E3FC471.jpeg
    76A22034-953F-4E86-BF25-E4FE8E3FC471.jpeg
    965,7 KB · Visninger: 239
658db9a062ab92111c3d7212d3b51a4a.jpg
e1c763d27dae7118ed850fe2f5240f4e.jpg

Med og uten filter. Tatt på ettermiddags urin. Ca 10-11 dpo. Men jeg trenger tydehjelp! Samboer ser absolutt ingen ting, jeg derimot ser en svak strek .. har jeg blitt helt gærn nå? [emoji23][emoji85][emoji854]
Ser strek på begge to! Dog noe sterkere på d ene. [emoji2] Strek er vel strek! Så våger å si gratulerer [emoji4][emoji173]

Kan dere hjelpe meg litt?!
Testet etter el første gang i dag denne syklusen, skulle egentlig startet testingen CD 10, men ble CD 12, da el testene ikke kom i posten før i dag.
Den ene er positiv? og den andre negativ.. hvem skal jeg stole på?

Vedlegg

• B5F430DF-D046-41FB-B0DF-F56C1A46F523.jpeg
    B5F430DF-D046-41FB-B0DF-F56C1A46F523.jpeg
    81,7 KB · Visninger: 209
Test streken er vell ned mot der man dypper den.. Mener at de skal være like sterke eller streker på kontroll streken. Så den er jo veldig nært da.. så enten straks positiv eller så har den akkurat vært det :)
Ca slik så min el-test ut da jeg hadde eggløsning med mini for 3,5 år siden. Alle sa den var negativ, men jammen meg satt ikke spiren ;)

Takk for svar. Hadde el-smerter på mandag, så dette er meget spennende. Aksjer er lagt inn et par dager allerede sånn for sikkerhetsskyld.

hmmhåpe: skjønte ikke hva du mente med teststreken? De ser vel likt ut som g-test, bare at her betyr styrken på streken noe?

Takk for svar. Hadde el-smerter på mandag, så dette er meget spennende. Aksjer er lagt inn et par dager allerede sånn for sikkerhetsskyld.

hmmhåpe: skjønte ikke hva du mente med teststreken? De ser vel likt ut som g-test, bare at her betyr styrken på streken noe?

Spennende tid det her :) temper du også?

Spennende tid det her :) temper du også?
Nei, har aldri fått eggløsning på egen hånd, har alltid tatt hormoner og sprøyter, så det har liksom ikke vært noe poeng i det. Prøver med bare hormoner denne gang, og det virker visst. Har liksom ikke kommet i gang med tempingen.

Nei, har aldri fått eggløsning på egen hånd, har alltid tatt hormoner og sprøyter, så det har liksom ikke vært noe poeng i det. Prøver med bare hormoner denne gang, og det virker visst. Har liksom ikke kommet i gang med tempingen.
Aha, skjønner :) men spennende lell! Hvilken pp er dette?

Back
Topp