Enig den må detDet må den!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig den må detDet må den!![]()
Tempen må jo ikke stige, hos mange holder den seg bare jevnt som etter el høy.Tusen takk[emoji173]️Ja romjulsglede, men er jo livredd for at det er en kjemisk. Tempen stiger ikke, tror jeg slutter å tempe nå
Tempen må jo ikke stige, hos mange holder den seg bare jevnt som etter el høy.Tusen takk[emoji173]️Ja romjulsglede, men er jo livredd for at det er en kjemisk. Tempen stiger ikke, tror jeg slutter å tempe nå
Virker som den synker, men er over linja ennå. Blir nervevrak av det. Får ta en dag av gangen og ta det som det kommer.Tempen må jo ikke stige, hos mange holder den seg bare jevnt som etter el høy.
Fin og blå.Vis vedlegget 239653 Vet ikke om jeg tør tro på det![]()
Ja en RFSU test, der var det en knapt synlig strek. Har en cb uke indikator liggende, tror nok den må til pers litt seinere. Blir jo helt tullerusk av å ha sett strek, klarer ikke ha tester liggende uten å bruke deFin og blå.
Har du testet med noe annet idag?
Disse EL testene nå i formiddag!
![]()
Vil tro det blir temp hopp på fredag eller lørdag, også er det bare å telle dager før jeg endelig kan hive meg på de 100000000000 g-testene jeg har [emoji23][emoji173]️
Vis vedlegget 239653 Vet ikke om jeg tør tro på det[emoji173]️
Fikk disse nåFin og blå.
Har du testet med noe annet idag?
Se der, uten tvil nå[emoji173] [emoji323] [emoji294] håper virkelig det er deres tur[emoji108] [emoji256] [emoji4]Fikk disse nå[emoji173]️ Gla, redd og skremt samtidig.
Redd for kjemisk og sa/MA
Har begynt på crinone og albyl e i dag.
Håper detSe der, uten tvil nå[emoji173] [emoji323] [emoji294] håper virkelig det er deres tur[emoji108] [emoji256] [emoji4]
Fikk disse nå[emoji173]️ Gla, redd og skremt samtidig.
Fikk disse nå[emoji173]️ Gla, redd og skremt samtidig.
Tusen takkGratulerer[emoji173]️
Tusen takkWow! Herlig! Gratulerer <3
Når begynner du og teste?[emoji1319]
Vis vedlegget 239653 Vet ikke om jeg tør tro på det[emoji173]️