Amandaa11
Forumet er livet
Dagens 9 dpo, syns jeg skimter noe![]()
![]()
Kan skimte noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens 9 dpo, syns jeg skimter noe![]()
![]()
Jeg liker den godt![]()
Enig!Jeg synes det tar lang tid før det kommer strek på den, og at den ikke er så sensitiv!
Har aldri fått skygge strek på rfsu. Ser ut som det er den du har testet med.Skyggestrek?![]()
Ikke jeg heller... Ja syns den ser grå ut på bildet, men i virkeligheten er den rosa [emoji16] er litt rart lys på badet tror jegHar aldri fått skygge strek på rfsu. Ser ut som det er den du har testet med.
Men streken ser veldig grå ut.
Viss den er rosa i virkeligheten så er det jo noe på gang [emoji4]bare å vente og teste videre [emoji4]Ikke jeg heller... Ja syns den ser grå ut på bildet, men i virkeligheten er den rosa [emoji16] er litt rart lys på badet tror jeg
Skyggestrek?![]()
Litt usikkert, da dette er første syklus etter spiraluttak [emoji28] men var på legevakten fredag 1 desember fordi jeg hadde blødninger, da kunne ho se at det blødde litt fra egglederen pga jeg hadde dobbel eggløsning på høyre side [emoji23] og ho mente faktisk at eggløsning kom den dagen der eller neste. Så er vel egentlig 11 eller 12 dpo i følge gynekologen [emoji16]Ser streken godt! Hvor mange dpo?[emoji5]
Skyggestrek?![]()
Takk [emoji4]Eg ser, håper det blir sterkare.
Litt usikkert, da dette er første syklus etter spiraluttak [emoji28] men var på legevakten fredag 1 desember fordi jeg hadde blødninger, da kunne ho se at det blødde litt fra egglederen pga jeg hadde dobbel eggløsning på høyre side [emoji23] og ho mente faktisk at eggløsning kom den dagen der eller neste. Så er vel egentlig 11 eller 12 dpo i følge gynekologen [emoji16]
Nei nei jeg har troen på denne, dette må være gullegget[emoji173] [emoji7]Vis vedlegget 238599
Vis vedlegget 238602
Det er nok skygge strek. Dei andre testane er begynt og stagnere. Så toppen er nok no. Blir nok kjemisk igjen.
Vis vedlegget 238599
Vis vedlegget 238602
Det er nok skygge strek. Dei andre testane er begynt og stagnere. Så toppen er nok no. Blir nok kjemisk igjen.
Nei nei jeg har troen på denne, dette må være gullegget[emoji173] [emoji7]