Oss testetøser imellom

Dagens 9 dpo, syns jeg skimter noe
f01d304c248ae62edbf9afff2269ed02.jpg
2b63c6c75614298cbeef24bfd4bceef2.jpg

Kan skimte noe

Ikke jeg heller... Ja syns den ser grå ut på bildet, men i virkeligheten er den rosa [emoji16] er litt rart lys på badet tror jeg
Viss den er rosa i virkeligheten så er det jo noe på gang [emoji4]bare å vente og teste videre [emoji4]

Ser streken godt! Hvor mange dpo?[emoji5]
Litt usikkert, da dette er første syklus etter spiraluttak [emoji28] men var på legevakten fredag 1 desember fordi jeg hadde blødninger, da kunne ho se at det blødde litt fra egglederen pga jeg hadde dobbel eggløsning på høyre side [emoji23] og ho mente faktisk at eggløsning kom den dagen der eller neste. Så er vel egentlig 11 eller 12 dpo i følge gynekologen [emoji16]

Litt usikkert, da dette er første syklus etter spiraluttak [emoji28] men var på legevakten fredag 1 desember fordi jeg hadde blødninger, da kunne ho se at det blødde litt fra egglederen pga jeg hadde dobbel eggløsning på høyre side [emoji23] og ho mente faktisk at eggløsning kom den dagen der eller neste. Så er vel egentlig 11 eller 12 dpo i følge gynekologen [emoji16]

Tenker det er noe på gang, satser på sterkere strek i morgen da[emoji5]

Er det noen av dere testetøser som har erfaring med make sure 25 mlu tester? Er de kjent for å gi skygge?

Jeg er også skyldig i overdreven testing:)

IKM er lørdag 16.12. Tok en strimmel test fra billigtester på morgenen i dag, kun en strek. Det var den minst sensitive av de to typene tester så har jo fortsatt håp. I går ble jeg plutselig kvalm uten grunn...

3 dager til IKM og håper fortsatt.

Utrolig kjedelig her, aldri hatt så blanke og skyggefrie tester som nå[emoji85] savner litt skyggestrekens spenning. Ingen spenning altså[emoji23]

Back
Topp