Oss testetøser imellom

Tror ikke det er min tur denne gangen. Fremdeles samme styrke syns jeg.

Øverste i dag, nederste i går.
 

Vedlegg

  • IMG_20180331_1.png
    IMG_20180331_1.png
    258,3 KB · Visninger: 164
  • IMG_20180330_2.png
    IMG_20180330_2.png
    797,6 KB · Visninger: 166
Tror ikke det er min tur denne gangen. Fremdeles samme styrke syns jeg.

Øverste i dag, nederste i går.

Jeg syns jeg ser økning [emoji7] Strekene er jo veldig tydelig rosa også! Spennende med digital i morgen [emoji16] Masse lykke til! Jeg tror den kommer til å si at du er gravid [emoji173]️
 
Jeg syns jeg ser økning [emoji7] Strekene er jo veldig tydelig rosa også! Spennende med digital i morgen [emoji16] Masse lykke til! Jeg tror den kommer til å si at du er gravid [emoji173]️

Tusen takk :Heartred

Sprang på apoteket jeg og kjøpte meg en CB, klarte ikke vente til i morgen.
Streken der er litt sterkere enn den jeg tok hun dagen. Men eneste jeg ikke liker er at det av og til kommer litt blod i utfloden. Føler det er et dårlig tegn. Kjedelig når det kommer litt blod.

Øverste er fra i dag og nederste er fra torsdag.
 

Vedlegg

  • IMG_20180331_2.png
    IMG_20180331_2.png
    499,9 KB · Visninger: 180
  • IMG_20180330_3.png
    IMG_20180330_3.png
    279,4 KB · Visninger: 180
Tusen takk :Heartred

Sprang på apoteket jeg og kjøpte meg en CB, klarte ikke vente til i morgen.
Streken der er litt sterkere enn den jeg tok hun dagen. Men eneste jeg ikke liker er at det av og til kommer litt blod i utfloden. Føler det er et dårlig tegn. Kjedelig når det kommer litt blod.

Øverste er fra i dag og nederste er fra torsdag.

Ganske lik min strek på cb, og jeg fikk utslag 1-2 på digital om ettermiddagen [emoji4]
 
Du kan fortsatt få strek :)
Jeg hadde blenda 9 dpo.. svaaaaak strek 10 dpo ;)

Tok en i sted fordi jeg er så sta og føler det har klaffet. Da fikk jeg fader meg en synål strek og feil plassert på testen. Så nå tror jeg at jeg meget mulig har fått ett parti med dårlige tester, eller så er det stor forskjell på testene. Er rfsu strimmlene. Gikk tom for babyplan sine og får ikke tak i nye tester før tirsdag. Har 3 tester igjen [emoji23][emoji85]
 
Tok en i sted fordi jeg er så sta og føler det har klaffet. Da fikk jeg fader meg en synål strek og feil plassert på testen. Så nå tror jeg at jeg meget mulig har fått ett parti med dårlige tester, eller så er det stor forskjell på testene. Er rfsu strimmlene. Gikk tom for babyplan sine og får ikke tak i nye tester før tirsdag. Har 3 tester igjen [emoji23][emoji85]

Tror det kan være stor forskjell på testene jeg. Syns jeg får mer svake streker på babyplan sin men sterkere på CB.
Håper det har klaffet for dere! Kjedelig med disse fridagene når man ikke får tak i nye tester :p
 
Tok en i sted fordi jeg er så sta og føler det har klaffet. Da fikk jeg fader meg en synål strek og feil plassert på testen. Så nå tror jeg at jeg meget mulig har fått ett parti med dårlige tester, eller så er det stor forskjell på testene. Er rfsu strimmlene. Gikk tom for babyplan sine og får ikke tak i nye tester før tirsdag. Har 3 tester igjen [emoji23][emoji85]
Da sparer du de til imorgen :) blir spennende :D
 
Hvor fort skal man få 2-3 på digitaltestene fra cb? Fikk 1-2 torsdag ettermiddag, og det samme nå i ettermiddag. Nå ble jeg nervøs [emoji45]
 
Back
Topp