Oss testetøser imellom

Det tror jeg er inviduelt[emoji106] er det mye blod?

Festeblødning er når egget fester seg.
Derimot kan mange ha en hormonell blødning omtrent når de ellers skulle hatt mens. For noen er denne så lik mens at om de ikke tester eller har sterke symptomer kan de gå flere sykluser uten å vite at de er gravide
 
Her er min test i dag. Fremdeles svak men kanskje litt tydeligere. Men syns det går fryktelig tregt med disse testene. Nesten så jeg tror kroppen bare tuller med meg.
 

Vedlegg

  • IMG_20180330_2.png
    IMG_20180330_2.png
    797,6 KB · Visninger: 159
Festeblødning er når egget fester seg.
Derimot kan mange ha en hormonell blødning omtrent når de ellers skulle hatt mens. For noen er denne så lik mens at om de ikke tester eller har sterke symptomer kan de gå flere sykluser uten å vite at de er gravide

Så da kan man ha det selv om man har testet positivt? Må ha det inn med teskjeer :p
 
Så da kan man ha det selv om man har testet positivt? Må ha det inn med teskjeer :p

Det er umulig å teste positivt før en evt festeblødning [emoji4] du produserer ikke hcg før egget hat festet seg hvis jeg har forstått rett.

Men om det er en hormonell blødning rundt menstider er det noe annet[emoji847]
 
Så da kan man ha det selv om man har testet positivt? Må ha det inn med teskjeer :p

Ja, hormonelle blødninger kan man ha. Men vanskelig å vite om det er det eller om det er mensen/kjemisk/tidlig SA før man kan se tilbake.

Min erfaring er at tester som bruker veldig lang tid på å bli sterkere er kjemisk eller ender som SA, men det er min personlige erfaring
 
Ja, hormonelle blødninger kan man ha. Men vanskelig å vite om det er det eller om det er mensen/kjemisk/tidlig SA før man kan se tilbake.

Min erfaring er at tester som bruker veldig lang tid på å bli sterkere er kjemisk eller ender som SA, men det er min personlige erfaring

Ja det kan godt være, har ikke noe god følelse :(
 
Jeg er på dag 3 over ikm og tatt rsfu sine strimmeltester både i går og idag. Helt blenda :( var til gynekolog 21.mars som kunne bekrefte eggløsning en uke før den timen. Altså rundt 14. Jeg lurer så på hva som skjer. Burde jo fått tr til nå? Eller en positiv test?
 
Jeg er på dag 3 over ikm og tatt rsfu sine strimmeltester både i går og idag. Helt blenda :( var til gynekolog 21.mars som kunne bekrefte eggløsning en uke før den timen. Altså rundt 14. Jeg lurer så på hva som skjer. Burde jo fått tr til nå? Eller en positiv test?

Bruker du noen medisiner som kan forsinke mens? Jeg var 4 dager forsinket forrige gang på grunn av crinone.
 
Ja, hormonelle blødninger kan man ha. Men vanskelig å vite om det er det eller om det er mensen/kjemisk/tidlig SA før man kan se tilbake.

Min erfaring er at tester som bruker veldig lang tid på å bli sterkere er kjemisk eller ender som SA, men det er min personlige erfaring
Jeg har samme erfaring. Vært gravid 3 ganger, har et barn. De to SA’ene var like. Svake tester som bare nådde en viss styrke. Ble aldri virkelig sterke. Helt annerledes med den vellykkede graviditeten, da steg styrken veldig raskt.
 
Vet dette er "falsk" positiv fra Ovitrelle, men veldig kjekt å bare ta en test for å få positivt resultat[emoji23][emoji4]
IMG_0017.JPG
 
Back
Topp