Oss testetøser imellom

Nå kom det litt blod når jeg var på do så spørs om dette går veien :(
Tok en clearblue nå og den blir jo positiv men er negativt med denne blødningen.

Tror den er sterkere i dag.

Hvorfor måtte jeg begynne å blø nå da :(

Mange har jo en mens lignende blødning som gravid rundt ikm
 
Nå kom det litt blod når jeg var på do så spørs om dette går veien :(
Tok en clearblue nå og den blir jo positiv men er negativt med denne blødningen.

Tror den er sterkere i dag.

Hvorfor måtte jeg begynne å blø nå da :(

Svarte visst feil person:D


Sniker fra oktober. Jeg blødde litt dagen etter jeg tok positiv test, fikk selvfølgelig helt panikk. Testen var sterkere enn dagen før. Nå er jeg 13 uker på vei, og alt er i skjønneste orden. Ikke ta sorgene på forskudd, det kan være en hormonell blødning. Masse lykke til.
 
Last edited:
Takk for trøstende ord :Heartred får bare vente å se. Tok på meg en tampong før i dag, var bare litt brunt på den. Tenkte å ta en ny test i kveld for å se hvis ikke det kommer noe mer blod.

Føler bare at det aldri er positivt med blod men ikke sikkert det alltid er negativt :)
 
Tok denne nå i kveld :D helt uvirkelig!
IMG_0721.JPG
 
Ja
Merkelig at du får såpass sterke streker på strimlene og ikke gravid på den digitale. Satser på at det er strimmeltestene som er rette[emoji173]️ kanskje bare litt tidlig og ta digital :D

Veldig rart. Får håpe strimmelen er sterkere i morgen. Clearblue med kryss var jo sterkere i dag også. Men syns ikke strimmelen var det. Selvfølgelig er vi på tur og digitale ligger hjemme.
 
Ja


Veldig rart. Får håpe strimmelen er sterkere i morgen. Clearblue med kryss var jo sterkere i dag også. Men syns ikke strimmelen var det. Selvfølgelig er vi på tur og digitale ligger hjemme.

Åh typisk :/ krysser fingrene for at testene blir sterkere[emoji173]️
 
Nå kom det litt blod når jeg var på do så spørs om dette går veien :(
Tok en clearblue nå og den blir jo positiv men er negativt med denne blødningen.

Tror den er sterkere i dag.

Hvorfor måtte jeg begynne å blø nå da :(

Jeg blødde både en og to uker etter eggløsning når jeg gikl gravid sist, trenger ikke bety noe [emoji4]
 
Brukte den siste testen min i går uten tegn til strek, men nå i kveld hadde jeg noe som lignet en festeblødning, og jeg får ikke tak i flere tester før etter helgen uansett, så nå har jeg tenkt å prøve å holde meg en hel uke! Ønsk meg lykke til, hehe... :p
 
Har ikke fler sånne test tidlig tester men fikk en svak strek på de vanlige 25 fra rfsu.. hva trur dere?
 

Vedlegg

  • 1F9A0874-9ACC-4973-8143-DDB5B47679B3.jpeg
    1F9A0874-9ACC-4973-8143-DDB5B47679B3.jpeg
    117,4 KB · Visninger: 132
Back
Topp