2småhjerter
Glad i forumet
Fikk sånn synål strek på min også i dag. Tror ikke min er positiv, skal ta Ny imårra
Tror ikke min er det selv, men lov å håpe. Ny imorgen her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk sånn synål strek på min også i dag. Tror ikke min er positiv, skal ta Ny imårra
Tror ikke min er det selv, men lov å håpe. Ny imorgen her også
hva tenker dere om disse? 6dpo øverst, 7 dpo nederst... fikk og en liten antydning til strek på cb early 8 dpo (i dag..) er det bare skygger? isåfall rart det bare er på ene..
Tror jeg hadde ventet 2 dager. Så du slapp å bli skuffet [emoji4]
Denne dramatikken vil ingen ende ta tok en tidlig test nå nettopp og prøvde clearblue monitoren og den sa jo gravid.
Syns ikke babyplan sin er kjempe sterk. Er sterkere siden fredag. Men likte ikke at cb var svakere i dag og det fremdeles kommer litt blod når jeg tørker meg. At det skal være så mye usikkerhet.
Har bestemt meg for å ta den digitale i morgen og håpe på økning der. Hadde vært kjekt hvis jeg hadde fått 2-3 på den.
Håper ikke dere er lei maset mitt nå
Å så spennende[emoji7] du får nok positiv på den digitale også skjønner den usikkerheten , det er aldri kjekt[emoji173]️
Ser nå at jeg tok babyplan på lørdag, og nå den i dag. Å der er det vel økning?
Øverste i dag, nede i går.
Ser ut som det er en del økning
Krysser fingrene for at det blir en positiv digitaltest i morgenEr litt ja Blir spennende å se om den blir noe sterkere i morgen. Blir vel en digital også i morgen
Krysser fingrene for at det blir en positiv digitaltest i morgen
Takk spørs hvordan det går, kom litt blod igjen nå i kveld. Blir sprø av disse opp og nedturene kan det ikke bare begynne å blø skikkelig hvis dette skal gå gale, så kjipt å gå slik å vente
Hva tenker dere om denne? 13 dpo
Føler jeg kan skimte noe hvilken test er det?