Oss testetøser imellom

10 dpo kveld og like blenda, og pulsen er lav[emoji849]‍♀️
IMG_3371.JPG
 
Her får ikke kroppen min til el skikkelig, så aner ikke når kroppen prøver seg igjen. Håper på tr denne gang da for da vet jeg at kroppen har sluppet egg[emoji4]

Åååh, ja men da får vi håpe på positiv test om noen dager eller tr så du vet at du har hatt el [emoji173]️ krysser selvsagt fingrene for to streker [emoji4][emoji1303]
 
Da gir jeg opp. Digitale sa ikke gravid i dag så da er det bare å vente på å begynne å blø skikkelig. Fremdeles positiv babyplan test men er ikke sterkere enn i går :(

Dagens oppe og i går nede.
 

Vedlegg

  • IMG_20180402_1.png
    IMG_20180402_1.png
    463,6 KB · Visninger: 148
  • IMG_20180401_4.png
    IMG_20180401_4.png
    313,5 KB · Visninger: 148
Tok test i dag... 7 dpo. Og som forventet helt blenda. Kommer nok IKKE til å være testetøs denne mnd slik som de tidligere mnd, for har virkelig ikke troen på at vi traff el denne gangen..
 
Da gir jeg opp. Digitale sa ikke gravid i dag så da er det bare å vente på å begynne å blø skikkelig. Fremdeles positiv babyplan test men er ikke sterkere enn i går :(

Dagens oppe og i går nede.

Syns den ser sterkere ut [emoji106] hvor mange dpo er du nå?
 
Da gir jeg opp. Digitale sa ikke gravid i dag så da er det bare å vente på å begynne å blø skikkelig. Fremdeles positiv babyplan test men er ikke sterkere enn i går :(

Dagens oppe og i går nede.

Tror ikke du skal gi helt opp altså [emoji5] Ser veldig ut som babystreker, og jeg syns dagens test er sterkere enn gårsdagens [emoji4]
 
Back
Topp