Er vanlig rfsu.. ser noe jeg å men er jo 13 dpo så burde jo vært sterkere vel...
Kanskje du produsere HCG litt sent er den tatt på morgenurin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vanlig rfsu.. ser noe jeg å men er jo 13 dpo så burde jo vært sterkere vel...
Kanskje du produsere HCG litt sent er den tatt på morgenurin?
Ja er tatt på morgen urin.. satte inn to embryo 21 mars.. så burde jo vært noe nå.. veeeldig negativ idag jeg
10 dpo kveld og like blenda, og pulsen er lav[emoji849]
Vis vedlegget 251265
Samme som meg, bare jeg er 11 dpo Ordentlig kjipt!
Ja tror nok det blir Ny pp her dessverre [emoji20]
Samme her [emoji17] Ikm uke 18 ser det ut som.
Her får ikke kroppen min til el skikkelig, så aner ikke når kroppen prøver seg igjen. Håper på tr denne gang da for da vet jeg at kroppen har sluppet egg[emoji4]
Er det når det ikke er farge at det er en såkalt skyggestrek? Aldri fått det før :/
Vis vedlegget 251244
Vet ikke om dere ser den...
Da gir jeg opp. Digitale sa ikke gravid i dag så da er det bare å vente på å begynne å blø skikkelig. Fremdeles positiv babyplan test men er ikke sterkere enn i går
Dagens oppe og i går nede.
Syns den ser sterkere ut [emoji106] hvor mange dpo er du nå?
Da gir jeg opp. Digitale sa ikke gravid i dag så da er det bare å vente på å begynne å blø skikkelig. Fremdeles positiv babyplan test men er ikke sterkere enn i går
økning fra 10 dpo til 14 dpo,....er dette innenfor normalen??
økning fra 10 dpo til 14 dpo,....er dette innenfor normalen??
Tror ikke du skal gi helt opp altså [emoji5] Ser veldig ut som babystreker, og jeg syns dagens test er sterkere enn gårsdagens [emoji4]