Øverste fra i går og nederste fra idag. Svakere idag?
Er 4+1
Nei, det synes jeg ikke. Du er gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øverste fra i går og nederste fra idag. Svakere idag?
Er 4+1
Jeg tror den er positiv

Definitivt strek!

nå må det bare klaffe 
De testene ser helt fine ut.Vis vedlegget 378837
Trenger litt tolkehjelp! Dette er MakeSure vanlige tester. Jeg mistet alt håp igår da det ikke hadde vært stiging på 2 døgn. Tok min siste test idag bare for å se, 12 timer etter sist. Det er den øverste. Er det noen som har erfaring med at testene er like i flere dager og det har gått bra?
De testene ser helt fine ut.Er så dumt å teste etter stigning på tester da fargestoffet i testene er ikke like sterke og man får forskjellig utslag ettersom hvor konsentrert urinen er. Om du er usikker ville jeg tatt blodprøve med 2 dagers mellomrom hos legen
Men dette ser bra ut. Lykke til
Jeg er i overkant bekymret, veldig stresset og redd for at det har gått gale igjen. Hadde en spontanabort for litt over en mnd siden. Jeg vet at det er dumt å drive med testing videre. Gjorde ikke sånt da jeg ble gravid for 11 år siden.Noen som ser noe her?Tatt i dag morges 9dpo
Syns jeg ser noe svakt men har sett noe svakt i flere dager
Vis vedlegget 378840
![]()
Jeg gjør det samme, og blir luke bekymret. Dro derfor til legen får å måle hcg. Det hjelper på bekymringene. Disse testene gir som sagt over litt forskjellig utslag ettersom hvor konsentrert urinen er. For 6 år siden tok jeg første testen på ikm, og tenkte ikke på noe før oul. Var seriøst mye mer befriende enn å være bekymret hele tiden.....Takk for svarJeg er i overkant bekymret, veldig stresset og redd for at det har gått gale igjen. Hadde en spontanabort for litt over en mnd siden. Jeg vet at det er dumt å drive med testing videre. Gjorde ikke sånt da jeg ble gravid for 11 år siden.
Jeg gjør det samme, og blir luke bekymret. Dro derfor til legen får å måle hcg. Det hjelper på bekymringene. Disse testene gir som sagt over litt forskjellig utslag ettersom hvor konsentrert urinen er. For 6 år siden tok jeg første testen på ikm, og tenkte ikke på noe før oul. Var seriøst mye mer befriende enn å være bekymret hele tiden.....
Før jeg fant dette forumet hadde jeg aldri hørt om at folk testet flere ganger og så tidlig, stigning, kjemisk.. så man blir litt ekstra bekymret når man vet det er en ting![]()
Vis vedlegget 378837
Trenger litt tolkehjelp! Dette er MakeSure vanlige tester. Jeg mistet alt håp igår da det ikke hadde vært stiging på 2 døgn. Tok min siste test idag bare for å se, 12 timer etter sist. Det er den øverste. Er det noen som har erfaring med at testene er like i flere dager og det har gått bra?
Jeg kjenner meg veldig igjen. Ble så stressa av de testene men på søndag fikk positiv digital test.
Hvor mange dager dpo er du?