Oss testetøser imellom

Øverste fra i går og nederste fra idag. Svakere idag?
Er 4+1

Nei, det synes jeg ikke. Du er gravid :) vil anbefale å ikke teste daglig. Testene kan variere ift fargestoff, og konsentrasjonen på urinen kan variere..:)

111EAADC-902B-4D2C-A346-8D385B59FE93.jpeg
8CCD6251-B57B-4D7D-9798-58773C79E5D0.jpeg
Hva tror dere?????
clearblue super tidlig :hilarious: er 8 dpo :p

7dpo:hilarious: sterkt redigert bilde men jeg så noe før også. Jeg ser streker overalt nesten uansett så kan hende det bare er meg:hilarious::p men:
4D5F7655-033B-48F1-BC3A-84F16E7E144E.jpeg

Har ingen å dele med, så blir dere som er like glad i å teste som meg :rolleyes: har en samboer som har gitt klar beskjed at når den testen er positiv vil han ikke vente med å vite, han vil ha beskjed asap. De to forrige gangene gjorde jeg ikke noe utav det og sa det bare, men denne gang ville jeg gjøre noe gøy. Derfor har jeg bestilt «pregnancy reveal» gave før jeg i det hele tatt er gravid, og den kom i dag! Se denne da :hilarious::chicken: nå må det bare klaffe :smiley-bounce016

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2,2 MB · Visninger: 164
20220310_064433.jpg

Trenger litt tolkehjelp! Dette er MakeSure vanlige tester. Jeg mistet alt håp igår da det ikke hadde vært stiging på 2 døgn. Tok min siste test idag bare for å se, 12 timer etter sist. Det er den øverste. Er det noen som har erfaring med at testene er like i flere dager og det har gått bra?

Vis vedlegget 378837

Trenger litt tolkehjelp! Dette er MakeSure vanlige tester. Jeg mistet alt håp igår da det ikke hadde vært stiging på 2 døgn. Tok min siste test idag bare for å se, 12 timer etter sist. Det er den øverste. Er det noen som har erfaring med at testene er like i flere dager og det har gått bra?
De testene ser helt fine ut.❤️ Er så dumt å teste etter stigning på tester da fargestoffet i testene er ikke like sterke og man får forskjellig utslag ettersom hvor konsentrert urinen er. Om du er usikker ville jeg tatt blodprøve med 2 dagers mellomrom hos legen ❤️ Men dette ser bra ut. Lykke til

Noen som ser noe her?❤️ Tatt i dag morges 9dpo❤️ Syns jeg ser noe svakt men har sett noe svakt i flere dager :hilarious:
4B9EEBB2-E831-40DB-8F43-CBCC83EF11F1.jpeg
:anyone

De testene ser helt fine ut.❤️ Er så dumt å teste etter stigning på tester da fargestoffet i testene er ikke like sterke og man får forskjellig utslag ettersom hvor konsentrert urinen er. Om du er usikker ville jeg tatt blodprøve med 2 dagers mellomrom hos legen ❤️ Men dette ser bra ut. Lykke til

Takk for svar:HeartredJeg er i overkant bekymret, veldig stresset og redd for at det har gått gale igjen. Hadde en spontanabort for litt over en mnd siden. Jeg vet at det er dumt å drive med testing videre. Gjorde ikke sånt da jeg ble gravid for 11 år siden.

Takk for svar:HeartredJeg er i overkant bekymret, veldig stresset og redd for at det har gått gale igjen. Hadde en spontanabort for litt over en mnd siden. Jeg vet at det er dumt å drive med testing videre. Gjorde ikke sånt da jeg ble gravid for 11 år siden.
Jeg gjør det samme, og blir luke bekymret. Dro derfor til legen får å måle hcg. Det hjelper på bekymringene. Disse testene gir som sagt over litt forskjellig utslag ettersom hvor konsentrert urinen er. For 6 år siden tok jeg første testen på ikm, og tenkte ikke på noe før oul. Var seriøst mye mer befriende enn å være bekymret hele tiden.....

Før jeg fant dette forumet hadde jeg aldri hørt om at folk testet flere ganger og så tidlig, stigning, kjemisk.. så man blir litt ekstra bekymret når man vet det er en ting :bag:

Jeg gjør det samme, og blir luke bekymret. Dro derfor til legen får å måle hcg. Det hjelper på bekymringene. Disse testene gir som sagt over litt forskjellig utslag ettersom hvor konsentrert urinen er. For 6 år siden tok jeg første testen på ikm, og tenkte ikke på noe før oul. Var seriøst mye mer befriende enn å være bekymret hele tiden.....

Enig. Skulle bare slått meg til ro med de første testene. Dette er bare utrolig slitsomt.. Er helt utslitt her jeg er på jobb. Pluss alle hormonene som herjer i kroppen. Har du fått svar på blodprøvene dine?

Før jeg fant dette forumet hadde jeg aldri hørt om at folk testet flere ganger og så tidlig, stigning, kjemisk.. så man blir litt ekstra bekymret når man vet det er en ting :bag:

Ja, er en skikkelig uting med testingen. Tenkte det skulle være betryggende, men det har motsatt virkning.

Vis vedlegget 378837

Jeg kjenner meg veldig igjen. Ble så stressa av de testene men på søndag fikk positiv digital test.
Hvor mange dager dpo er du?

Jeg kjenner meg veldig igjen. Ble så stressa av de testene men på søndag fikk positiv digital test.
Hvor mange dager dpo er du?

Jeg aner ikke hvilken dpo jeg er. Fikk første svake positive test på fredag. Digital lørdag. Hvor mange dpo er du?

Back
Topp