Oss testetøser imellom

Så kjedelig.. kan jo være lov å krysse fingrene for at egget bare prøver å slippe, men venter bittelitt:facepalm:er så kjedelig når produsentene våre er på jobbreise på sånne viktige tidspunkt:confused:

Man kan jo alltids håpe :D nesten så jeg ikke tørr å innrømme det, men jeg kommer garantert til å teste til IKM uansett. Bare sånn i tilfelle, altså...:angelic:
Sinnsykt ubeleilig at de er borte :bored: for oss har EL kommer midt i vaktskifte de fleste gangene, noe som har gjort at det har blitt sånn halvveis bare. Så bytta han endelig turnus, og jeg tenkte at NÅ skal vi få det til å klaffe litt bedre. Men neida :facepalm: da bestemmer EL seg for å komme tidligere (forrige syklus), så nå har vi samme problemet igjen. Fader altså :finger: jobbe rmed å forlenge lutealfasen nå, så vi kanskje kan få ting litt mer på stell her. Prøver å ikke gi mannen dårlig samvittighet for at han er borte, men tror han gjennomskuer meg :hilarious:

Man kan jo alltids håpe :D nesten så jeg ikke tørr å innrømme det, men jeg kommer garantert til å teste til IKM uansett. Bare sånn i tilfelle, altså...:angelic:
Sinnsykt ubeleilig at de er borte :bored: for oss har EL kommer midt i vaktskifte de fleste gangene, noe som har gjort at det har blitt sånn halvveis bare. Så bytta han endelig turnus, og jeg tenkte at NÅ skal vi få det til å klaffe litt bedre. Men neida :facepalm: da bestemmer EL seg for å komme tidligere (forrige syklus), så nå har vi samme problemet igjen. Fader altså :finger: jobbe rmed å forlenge lutealfasen nå, så vi kanskje kan få ting litt mer på stell her. Prøver å ikke gi mannen dårlig samvittighet for at han er borte, men tror han gjennomskuer meg :hilarious:
Det er bare så typisk! Fikk dere lagt inn noen aksjer i forkant som kanskje kan holde?:facepalm:

Mine streker har kun vært babystrek med One Step... :) Kan du legge ut?

vanskelig å få med på bildet frykter jeg, men kanskje det går an å se her? Jeg ser den tydelig på ekte, så tror kanskje streksynet mitt spiller meg er puss

Vedlegg

• 4D9B66B4-001C-4FAD-853F-8AA4BF3B4893.jpeg
    4D9B66B4-001C-4FAD-853F-8AA4BF3B4893.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 188
Har har/hatt en lyserosa sparsom blødning i hele dag. Ved mens blør jeg som regel veldig mørkt rødt, så det er ikke på langt nær lik som vanlig mens.
Tok en test på morgenen, den nederste.
Er 13 dpo i dag. (10dp3dt)
Hva tenker dere?

Vedlegg

• E6316C73-D7C8-4786-B010-443ED241C2CC.jpeg
    E6316C73-D7C8-4786-B010-443ED241C2CC.jpeg
    32,9 KB · Visninger: 204
  • 5C98BA4A-C5FF-4E97-9431-1F9FB91D97E4.jpeg
    5C98BA4A-C5FF-4E97-9431-1F9FB91D97E4.jpeg
    34,5 KB · Visninger: 193
Har har/hatt en lyserosa sparsom blødning i hele dag. Ved mens blør jeg som regel veldig mørkt rødt, så det er ikke på langt nær lik som vanlig mens.
Tok en test på morgenen, den nederste.
Er 13 dpo i dag. (10dp3dt)
Hva tenker dere?
Ser strek ja, er den rosa?

Hva er grunnen til at man får en hvit strek på testen? Aldri opplevd før... Er make sure :-)

Vedlegg

• E4A5DA61-E514-477A-80F9-BE6646CA3B84.jpeg
    E4A5DA61-E514-477A-80F9-BE6646CA3B84.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 201
Hva er grunnen til at man får en hvit strek på testen? Aldri opplevd før... Er make sure :)
Jeg har fått det er par ganger, men har ikke vært gravid desverre.
Jeg spurte leverandør, babyplan, og de sa at det er alltid en strek der test- og kontrollstreken skal være, du ser det om du ser veldig nøye på testen før du bruker den. De fortalte at det kunne være for mye fargestoff i testen, altså det partiet mellom strekene, der det skal være hvitt, legger rosafargen seg, og dermed vil streken sees som hvit. Om det ga mening :joyful:

Jeg har fått det er par ganger, men har ikke vært gravid desverre.
Jeg spurte leverandør, babyplan, og de sa at det er alltid en strek der test- og kontrollstreken skal være, du ser det om du ser veldig nøye på testen før du bruker den. De fortalte at det kunne være for mye fargestoff i testen, altså det partiet mellom strekene, der det skal være hvitt, legger rosafargen seg, og dermed vil streken sees som hvit. Om det ga mening :joyful:
Det ga mening, tusen takk for svar :-D

Hei! Første innlegget mitt på dette forumet, men har følgt det lenge :angelic:;) Så tenker det var på tide å komme med mitt første innlegg her :) jeg er nå 8/9 dpo, og jeg som mange andre her klarer ikke gå på do uten å teste :angelic: Prøver på nr 2, og er vell i 6pp nå. På første brukte vi 6! år... har pcos. Håper jeg får dele mine opp/nedturer med dere, og ikke minst min testegalskap :happy090

Hei! Første innlegget mitt på dette forumet, men har følgt det lenge :angelic:;) Så tenker det var på tide å komme med mitt første innlegg her :) jeg er nå 8/9 dpo, og jeg som mange andre her klarer ikke gå på do uten å teste :angelic: Prøver på nr 2, og er vell i 6pp nå. På første brukte vi 6! år... har pcos. Håper jeg får dele mine opp/nedturer med dere, og ikke minst min testegalskap :happy090

Noe antydning til streker på testene dine nå da? :love2

BD421D53-B4A1-4AFE-8F5D-AC03BD101149.jpeg
Noe antydning til streker på testene dine nå da? :love2

Nei dårlig med streker. Om jeg vrir og vender i riktig lys kan jeg se antydning til noe svaaakt svaaakt (tror nesten det er ønsketenking). Bruke nå tidlig testen til one step, de to siste pp hadde jeg svake streker på alle testene. Prøvde til slutt med vann. Svak strek der også :banghead: så klagde på testene og fikk noen nye. Venter nå på noen fra babyplan, da jeg ikke klarer stole på disse one step testene fra eBay.

Last edited:
Nei dårlig med streker. Om jeg vrir og vender i riktig lys kan jeg se antydning til noe svaaakt svaaakt (tror nesten det er ønsketenking). Bruke nå tidlig testen til one step, de to siste pp hadde jeg svake streker på alle testene. Prøvde til slutt med vann. Svak strek der også :banghead: så klagde på testene og fikk noen nye. Venter nå på noen fra babyplan, da jeg ikke klarer stole på disse one step testene fra eBay.

Det er så kjedelig å få forhåpninger, og så er det bare skyggestrek:facepalm: Men det er fortsatt tidlig for både deg og meg så vi får smøre oss med tålmodighet :p

Må vell det, men ikke bestandig så lett :angelic: Bra jeg har flere tester på tur. Hvor mange dpo er du?

9dpo. Jeg har veeldig svake streker. Men jeg satte Ovitrelle for 10 dager siden og den kan sitte i opptil 10 dager, så det blir spennende i morgen. Da SKAL Ovitrelle være ute så da får vi se ;) Men jeg er allikevel nødt til å ta en ny test etterpå bare for å se :hilarious:

SThllc.jpg

One step er desverre veldig kjent for skyggestreker.... Babyplan, makesure eller strimlene fra testhelsen anbefaler jeg! :)

Back
Topp