Oss testetøser imellom

Første ja! Ikke første gangen jeg har vært gravid da! Ca 10 sa på 5 år, så det å komme seg til uke 16 er helt utrolig! Vi mistet i uke 11 sist, så her er det mye følelser i sving for å si det sånn :wacky:

Herregud, hva enkelte må tåle:Heartred Gratulerer så masse med den lille:love2

Herregud, hva enkelte må tåle:Heartred Gratulerer så masse med den lille:love2
Ja det har vært noen turbulente år! Vi håper så inderlig at denne holder helt i mål! Skal på ordinær ultralyd 17 juni, og kan ikke vente :joyful: har fått utrolig god oppfølging denne gang, så har allerede vært på 5 ultralyder :Heartred

Dere som bruker make sure sine eggløsningstester. Venter dere 4 timer før dere tar testen? Siden det står at man kan ta den når som helst, så lurer jeg litt på hva dere andre gjør :laughing002

Dere som bruker make sure sine eggløsningstester. Venter dere 4 timer før dere tar testen? Siden det står at man kan ta den når som helst, så lurer jeg litt på hva dere andre gjør :laughing002

Venter ikke, tar testen i 10:00 og 20:00 tiden:happy:

Venter ikke, tar testen i 10:00 og 20:00 tiden:happy:
Siden andre tester sier man ikke skal tisse på 4 timer, så er jeg redd for at resultatet ikke er riktig på testene jeg tar fra make sure. Men den siste er sterkere enn forrige, og da var det 2,5 time siden jeg var på do. Så det ser ut som det er stigning :D

Hva tenker dere her? Har jeg gått glipp av toppen?

Den første tatt på dagtid i dag. Sterkeste test hittil.
Den andre er tatt nå i kveld. Har faktisk ikke vært på do i mellomtiden :hilarious: burde ikke LH holdt seg i urinen da? Eller?

(Jeg vil helst ikke ha EL helt enda :nailbiting:)

4908B089-F8D6-4638-8DEB-B18F034D5321.jpeg
9AF2E7C4-DCBC-49A5-A1FC-AC3A78FB1A0F.jpeg

Fikk ikke helt frem poenget mitt med forrige innlegg :hilarious: den første testen var sterkere enn den ser ut til her. Slik ser ut tørket:

5F85FD01-317E-4968-9E82-412BE25990D6.jpeg

Hva tenker dere her? Har jeg gått glipp av toppen?

Den første tatt på dagtid i dag. Sterkeste test hittil.
Den andre er tatt nå i kveld. Har faktisk ikke vært på do i mellomtiden :hilarious: burde ikke LH holdt seg i urinen da? Eller?

(Jeg vil helst ikke ha EL helt enda :nailbiting:)

Vis vedlegget 328278 Vis vedlegget 328279

Pleier ikke du å ha positive tester i flere dager? Krysser fingrene for at dette bare var en variasjon...

Pleier ikke du å ha positive tester i flere dager? Krysser fingrene for at dette bare var en variasjon...

Jo, jeg pleier jo å ha positive tester i ca. 3 dager. Men dette er første gang jeg bruker make sure sine eggløsningstester. Pleier å bruke babyplan. Make sure skal jo være et trygt merke da, så burde jo få like pålitelig resultat der som med babyplan.
Når det er sagt... ingenting er normalt med denne syklusen :mad::mad:

Jo, jeg pleier jo å ha positive tester i ca. 3 dager. Men dette er første gang jeg bruker make sure sine eggløsningstester. Pleier å bruke babyplan. Make sure skal jo være et trygt merke da, så burde jo få like pålitelig resultat der som med babyplan.
Når det er sagt... ingenting er normalt med denne syklusen :mad::mad:

Jeg testet babyplan og MakeSure mot hverandre (to tester på samme urin) forrige syklus fordi jeg måtte bytte på et kritisk punkt i testrekka (helthjem leverer latterlig treigt for tiden). De ble sammenliknbare, Premom scoret begge til 0.69. Kan finne bilde hvis du vil se?

Jeg testet babyplan og MakeSure mot hverandre (to tester på samme urin) forrige syklus fordi jeg måtte bytte på et kritisk punkt i testrekka (helthjem leverer latterlig treigt for tiden). De ble sammenliknbare, Premom scoret begge til 0.69. Kan finne bilde hvis du vil se?

Gjerne det! :)
Jeg har jo alltid fått skikkelig positiv test med babyplan. Teststreken har nesten vært svart!

Gjerne det! :)
Jeg har jo alltid fått skikkelig positiv test med babyplan. Teststreken har nesten vært svart!

Her er makesure vs babyplan på samme urin:
babyplan vs makesure.PNG

Tror jeg husket feil på tallet i sted, mener begge ble scoret til 0.47. Men det spiller jo ikke så stor rolle akkurat hva de ble scoret ti, poenget er vel mest at de fikk akkurat samme score og de ser jo veldig like ut selv om fargestoffet i babyplantesten kanskje er litt sterkere :)

Noen andre som får skyggestreker på onestep testene, eller er det streksynet mitt som har klikket totalt? Vært sånn de siste to dagene nå... IKM tirsdag...

Her er makesure vs babyplan på samme urin:
Vis vedlegget 328289
Tror jeg husket feil på tallet i sted, mener begge ble scoret til 0.47. Men det spiller jo ikke så stor rolle akkurat hva de ble scoret ti, poenget er vel mest at de fikk akkurat samme score og de ser jo veldig like ut selv om fargestoffet i babyplantesten kanskje er litt sterkere :)

Takk for at du deler! Disse hadde jeg også tolka som like negative :)
Hm, jaja, da har jeg enda en sak å gruble over i natt :wtf:

Takk for at du deler! Disse hadde jeg også tolka som like negative :)
Hm, jaja, da har jeg enda en sak å gruble over i natt :wtf:

Bare hyggelig! Sammen blir vi vel klokere... Jeg tror bare du kan regne med at du får akkurat samme utslag på de testene du har nå som de du har vært vandt til, så hvis du hadde tolket de gamle som negative med det du har fått i dag, ville jeg ikke vært bekymret for å ha gått glipp av toppen nå. Det ser jo ikke ut til å være særlig forskjell på sensitivitet på dem... Sov godt og gruble passe masse ;)

Bare hyggelig! Sammen blir vi vel klokere... Jeg tror bare du kan regne med at du får akkurat samme utslag på de testene du har nå som de du har vært vandt til, så hvis du hadde tolket de gamle som negative med det du har fått i dag, ville jeg ikke vært bekymret for å ha gått glipp av toppen nå. Det ser jo ikke ut til å være særlig forskjell på sensitivitet på dem... Sov godt og gruble passe masse ;)

Jeg klarer ikke helt å se at jeg skal kunnet gå glipp av toppen.. da har det skjedd noen endringer med kroppen min i det siste :facepalm:
Prøver å ikke miste nattesøvnen over dette her. Men jeg utsetter den i alle fall med å sitte her å analysere tester i stedet for å jobbe :hungover: det verste er at EL er så nærme uansett at det egentlig spiller keine kasserolle. Vi rekker det neppe :(

Jeg klarer ikke helt å se at jeg skal kunnet gå glipp av toppen.. da har det skjedd noen endringer med kroppen min i det siste :facepalm:
Prøver å ikke miste nattesøvnen over dette her. Men jeg utsetter den i alle fall med å sitte her å analysere tester i stedet for å jobbe :hungover: det verste er at EL er så nærme uansett at det egentlig spiller keine kasserolle. Vi rekker det neppe :(
Så kjedelig.. kan jo være lov å krysse fingrene for at egget bare prøver å slippe, men venter bittelitt:facepalm:er så kjedelig når produsentene våre er på jobbreise på sånne viktige tidspunkt:confused:

Back
Topp