Oss testetøser imellom

Hcg steget til 185, men fikk en stor blødning igjen istad. Blødde igjennom alt som var. Ny prøve på mandag o_O
Får du ikke komme inn til ultralyd? Her får man komme inn hos jordmor om man blør osv. Men så fin stigning! Kryssekrysse for at det er er blodkar eller noe!
 
Noen som skal teste i dag eller som har testet ?
Jeg skal teste nå etterpå og er veldig spent, er 5 dager over mens. Men har testet positivt seint med de andre. Om det har klaffet nå så ble det på første forsøk, vårt første barn sammen og nr 7 i flokken da han har to fra før og jeg har 4 fra før ❤️
Du må gjerne poste bilde av testen her når du har testet :woot:
 
Får du ikke komme inn til ultralyd? Her får man komme inn hos jordmor om man blør osv. Men så fin stigning! Kryssekrysse for at det er er blodkar eller noe!

Skulle se hva svaret på den ble først, så kunne jeg få UL hvis jeg trengte. Vet ikke hvor mye de kan se når jeg bare er 5 uker..?
 
Skulle se hva svaret på den ble først, så kunne jeg få UL hvis jeg trengte. Vet ikke hvor mye de kan se når jeg bare er 5 uker..?
Fant dette på nett
"Embryoets hjerte dannes av to hjerterør fra mesodermen som slår seg sammen til ett primitivt hjerte. Allerede 22 dager etter befruktning (fem uker og én dag etter første dag i siste menstruasjon), begynner hjertet å dele seg opp i kammer og starter å slå sine egne slag og pumpe blod"
så i teorien skal man jo kunne se hjertet. Har aldri vært på ul uke 5, jeg var i 4+3 og da så man bare et sort lite hull.
Jeg var også på ultralyd i uke 6 pluss ett eller annet, og da så vi en klump med et bankende hjerte :)
 

Vedlegg

  • 786EFA20-C738-4BDA-8BE4-72C32A4EE6C8.jpeg
    786EFA20-C738-4BDA-8BE4-72C32A4EE6C8.jpeg
    61,7 KB · Visninger: 158
Første gang jeg er her inne, så håper det er rett sted?

lurer på om jeg ser syner eller bare vil se en svak svak strek, noen tanker? Er 10dpo i dag etter EL testing, og hadde SA uke 7 i mai, så mulig kroppen er litt ute og styrer!
 

Vedlegg

  • EE09961F-16E9-487C-A4E8-88CEC10C1479.png
    EE09961F-16E9-487C-A4E8-88CEC10C1479.png
    131,1 KB · Visninger: 156
Første gang jeg er her inne, så håper det er rett sted?

lurer på om jeg ser syner eller bare vil se en svak svak strek, noen tanker? Er 10dpo i dag etter EL testing, og hadde SA uke 7 i mai, så mulig kroppen er litt ute og styrer!


Har du sjekket at alt HCG er ute etter SA?
Tok 3 uker fra utskrapning til HCG var i null (og 5 uker fra selve SAen) For meg hvertfall.
Mulig det er rester fra forrige graviditet?
 
Første gang jeg er her inne, så håper det er rett sted?

lurer på om jeg ser syner eller bare vil se en svak svak strek, noen tanker? Er 10dpo i dag etter EL testing, og hadde SA uke 7 i mai, så mulig kroppen er litt ute og styrer!

Tok 6 uker før jeg hadde negativ test etter MA/SA.
 
Første gang jeg er her inne, så håper det er rett sted?

lurer på om jeg ser syner eller bare vil se en svak svak strek, noen tanker? Er 10dpo i dag etter EL testing, og hadde SA uke 7 i mai, så mulig kroppen er litt ute og styrer!
Hei! Jeg vil bare advarer deg om at disse testene er kjent for skyggestrek :shifty:
 
Oh no
Kan det være derfor man tester positivt tidlig ? kan være jeg er lengre på vei en antatt kan vel kanskje også være en grunn.
gjenstår å se
Hehe det skal Jeg ikke uttale meg om, men det produseres jo hcg dobbelt så fort med to. Også mulig at el har vært tidligere en du trodde også ja. Så spennende! Du må holde oss oppdatert.
 
Jeg er 11dpo idag. Rugedag 8 etter innsett av et tredagers embryo.
Har ikke testdato før 10.juni, men nå klarte jeg ikke å vente lenger! :wacky:
Er veldig i tvil om det kan være to streker på dem. Kan være at ønsket er så sterkt at hodet tror det ser to streker.
Er det noen andre som ser de strekene jeg ser? :confused:
 

Vedlegg

  • D825F1E1-3001-4D41-94C1-058859202F4E.jpeg
    D825F1E1-3001-4D41-94C1-058859202F4E.jpeg
    16,8 KB · Visninger: 152
Last edited by a moderator:
Hehe det skal Jeg ikke uttale meg om, men det produseres jo hcg dobbelt så fort med to. Også mulig at el har vært tidligere en du trodde også ja. Så spennende! Du må holde oss oppdatert.
Ja, forhåpentligvis er det nok bare el som har vært tidligere :)
Er du gravid ?
syns det er litt vanskelig å holde oversikten her inne over hvem som er gravid og hvem som ikke er
 
Ja, forhåpentligvis er det nok bare el som har vært tidligere :)
Er du gravid ?
syns det er litt vanskelig å holde oversikten her inne over hvem som er gravid og hvem som ikke er
Hehe ja det er sant! Jeg er gravid ja, uke 16!
Men klarer ikke å forlate denne tråden :rolleyes: elsker å se tester og streker som blir sterkere! Ikke bare en hobby, men det har jo blitt en sykdom hahaha :joyful:
 
Back
Topp