Mortilprins
Elsker forumet
Noen andre som skimter noe, eller har jeg fått streksyn?
Ser ingenting..men det der er vel normal sine tester? De krever ofte mer hcg for å slå ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre som skimter noe, eller har jeg fått streksyn?
Ja, er tester fra Normal. Har bestilt tidligtester fra babyplan nå, så håper de kommer til uka. Er bare 9dpo også, så er ganske tidlig enda(selv om det ikke føles sånn)Ser ingenting..men det der er vel normal sine tester? De krever ofte mer hcg for å slå ut

Tok en ny en nå i kveld for å se, denne er også fra normal. Synes den var positiv, men igjen er jeg redd det bare er meg som ser syner.
Der er det strekTok en ny en nå i kveld for å se, denne er også fra normal. Synes den var positiv, men igjen er jeg redd det bare er meg som ser syner.

Vil du si den ser positiv ut?Der er det strek![]()
Kanskje?Vil du si den ser positiv ut?
Ser strekenTok en ny en nå i kveld for å se, denne er også fra normal. Synes den var positiv, men igjen er jeg redd det bare er meg som ser syner.
Ser noe herPlease si det ikke bare er meg som ser noe her....??
Er 11DPO og dette er en RFSU tidligtest.
Vis vedlegget 311037
Please si det ikke bare er meg som ser noe her....??
Vis vedlegget 311037

Ser absolutt noe, men mener å ha lest at RFSU kan ha skyggestreker? Håper dette er en spire-strek![]()
Please si det ikke bare er meg som ser noe her....??
Vis vedlegget 311037

Jeg skimter også en strek der![]()

Åååh, jeg håper så dere har rett! Men tør ikke slippe jubelen løs før jeg ser det på flere tester og at den blir sterkere!![]()

Jaa, har hørt det jeg også, men var det eneste jeg fikk tak i på en søndag
Har bestilt meg noen flere som kommer i posten, men skal se om jeg får tak i en i dag som jeg kan ta i morgen tidlig også.
Hvilket merke bør jeg se etter? Apotek eller dagligvare/ annet?...

Veldig usikker på hvilket merke som er best på tidlig testing, men dersom du har fler igjen av samme merke så kan du evt ta en ny med noen dagers mellomrom og se om det blir tydeligere?![]()