Oss testetøser imellom

Ser ingenting..men det der er vel normal sine tester? De krever ofte mer hcg for å slå ut
Ja, er tester fra Normal. Har bestilt tidligtester fra babyplan nå, så håper de kommer til uka. Er bare 9dpo også, så er ganske tidlig enda(selv om det ikke føles sånn):angelic:

Tok en ny en nå i kveld for å se, denne er også fra normal. Synes den var positiv, men igjen er jeg redd det bare er meg som ser syner.

Vedlegg

• 084090BA-F869-4F61-8FC3-A67D1B08CADA.jpeg
    084090BA-F869-4F61-8FC3-A67D1B08CADA.jpeg
    19,9 KB · Visninger: 221
Please si det ikke bare er meg som ser noe her....??
Er 11DPO og dette er en RFSU tidligtest.

test.jpg

Ser absolutt noe, men mener å ha lest at RFSU kan ha skyggestreker? Håper dette er en spire-strek :Heartbigred

Jaa, har hørt det jeg også, men var det eneste jeg fikk tak i på en søndag :(
Har bestilt meg noen flere som kommer i posten, men skal se om jeg får tak i en i dag som jeg kan ta i morgen tidlig også.
Hvilket merke bør jeg se etter? Apotek eller dagligvare/ annet?...

Jeg skimter også en strek der :happy:

Åååh, jeg håper så dere har rett! Men tør ikke slippe jubelen løs før jeg ser det på flere tester og at den blir sterkere! :smiley-angelic001

Åååh, jeg håper så dere har rett! Men tør ikke slippe jubelen løs før jeg ser det på flere tester og at den blir sterkere! :smiley-angelic001

Krysser fingrene for deg! :signs003

Jaa, har hørt det jeg også, men var det eneste jeg fikk tak i på en søndag :(
Har bestilt meg noen flere som kommer i posten, men skal se om jeg får tak i en i dag som jeg kan ta i morgen tidlig også.
Hvilket merke bør jeg se etter? Apotek eller dagligvare/ annet?...

Veldig usikker på hvilket merke som er best på tidlig testing, men dersom du har fler igjen av samme merke så kan du evt ta en ny med noen dagers mellomrom og se om det blir tydeligere? :happy:

Veldig usikker på hvilket merke som er best på tidlig testing, men dersom du har fler igjen av samme merke så kan du evt ta en ny med noen dagers mellomrom og se om det blir tydeligere? :happy:

Har ikke flere igjen, må ut og kjøpe i dag, regner ikke med de jeg bestilte i går kommer allerede i dag.

Måtte en tur på apoteket i dag. Så da ser jeg frem til å starte et nytt kapittel

Vedlegg

• 8F29A8AD-72E8-432F-A743-027BC4DB5554.jpeg
    8F29A8AD-72E8-432F-A743-027BC4DB5554.jpeg
    30,4 KB · Visninger: 164
Back
Topp