Oss testetøser imellom

Aner ikke ikke dpo, da jeg går på p-piller og 6,5 mnd siden fødsel. Bruker ta en test i slutten av hver mnd bare for å være sikker.. Fikk denne i dag..
har hadd laaaaaang vei for å bli gravid med de to barna vi har, så tenker dette sikkert er skygge :p men ja!
Oh herlighet så spennende :D

Make Sure - er de testene OK, eller er det mye kluss med de også?

Oppdatering: Jeg er ikke gravid.

Hvis TR melder seg til helgen så har jeg enten hatt en kjemisk eller så er make sure testene like ubrukelig som alt annet som gir skygge. Dette er testene mine ca 6dpo, 7dpo og 8dpo

C419275F-503B-43C8-9746-31FAC881FF5D.jpeg

Last edited:
Dagens test, 13DPO.

Synes fortsatt streken er svak. For svak til at jeg stoler på at dette faktisk er noe...
Dette er igjen en RFSU tidligtest. Antar pakken min med Make Sure tester kommer i posten i dag.

test3.jpg

Noen som har erfaring med falsk positiv cb tidligtest? Eller er denne virkelig positiv? Kun bildet i negative som er redigert. Usikker på dpo etter ma..

Vedlegg

• 20191030_072622.jpg
    20191030_072622.jpg
    24,4 KB · Visninger: 187
  • 20191030_072631.jpg
    20191030_072631.jpg
    16,7 KB · Visninger: 185
  • 20191030_072645.jpg
    20191030_072645.jpg
    22,5 KB · Visninger: 181
Noen som har erfaring med falsk positiv cb tidligtest? Eller er denne virkelig positiv? Kun bildet i negative som er redigert. Usikker på dpo etter ma..
Den ser positiv ut!
Jeg tok en som var helt blenda, men her inne har jeg sett ganske mange med svak strek som viste seg å ikke være noe. Jeg styrer derfor unna dem og RFSU.
Vent noen dager og ta en ny.

Ville dere begynt å legge inn aksjer nå?

Vedlegg

• 7B5DA662-91AB-493A-942F-DBBCB3EE0451.jpeg
    7B5DA662-91AB-493A-942F-DBBCB3EE0451.jpeg
    11,9 KB · Visninger: 100

Bare positive erfaringer med CB generelt. Ser streker i hvert fall så krysser fingrene for at den bare blir sterkere!

Nå har jeg måttet bli litt streng med meg selv her for å ikke tømme alle testene i skapet. Så ny regel for meg er null testing før jeg har klart å strikke ferdig neste prosjekt:hilarious::hilarious:Kanskje det plutselig ble fart på strikkingen også :woot::laughing001

Du er i en ikke aktiv ikm gruppe:hilarious: haha:) jeg har ikm denne uken! Ikke før på lørdag så har litt tid igjen! Men blir litt ivrig når alle symptomer er der! Fått blenda tester:) men nå er det litt antydning:):facepalm:
Jeg finner ikke gruppa lenger en gang:hilarious: vel vel..
Men du a. Åssen er det? Blir det No ekstra strek på ræ el?

Ny morgen, nytt håp! (og ja - jeg angrer skikkelig på at jeg begynte å teste så tidlig...!)
Det er strek, den er der fortsatt, den er rosa, ikke supersterk, men heller ikke svakere enn før.
Så, i dag velger jeg heller å snu det og prøve å være litt positiv. Så lenge det er strek er det håp!

I dag er jeg 14DPO, og dette var altså en Make Sure-test.

Vedlegg

• test4.jpg
    test4.jpg
    8,6 KB · Visninger: 226
Ny morgen, nytt håp! (og ja - jeg angrer skikkelig på at jeg begynte å teste så tidlig...!)
Det er strek, den er der fortsatt, den er rosa, ikke supersterk, men heller ikke svakere enn før.
Så, i dag velger jeg heller å snu det og prøve å være litt positiv. Så lenge det er strek er det håp!

I dag er jeg 14DPO, og dette var altså en Make Sure-test.

Håper det er babystrek! Jeg har dessverre fått sånne streker uten å være gravid :/

Noen av dere som vet hvor følsom CB med uke indikator er? Står at den kan testes fra 4 dager før forventet mens, men ikke hvor følsom den er. Er 9 DPO så er enda tidlig å teste, men må innrømme jeg klør i fingrene etter å teste når jeg ser flere av dere har fått positive tester tidlig. :smiley-bounce012

Noen av dere som vet hvor følsom CB med uke indikator er? Står at den kan testes fra 4 dager før forventet mens, men ikke hvor følsom den er. Er 9 DPO så er enda tidlig å teste, men må innrømme jeg klør i fingrene etter å teste når jeg ser flere av dere har fått positive tester tidlig. :smiley-bounce012

Hadde ikke kasta bort en digital så tidlig. Vent heller til ikm er rett rundt hjørnet! :) Jeg tok en 12dpo og den var negativ, så jeg kasta bort den testen :yuck:

Back
Topp