Ordinær ul

15 juli!:) er da 19+3 :)

Samme dato som meg du da :D jeg er da i uke 18 :) håpet tiden går fooooort :D

jeg skal når jeg er 21 uker, er ikke det litt sent? er det ikke 18 - 20?
Jeg skal også når jeg er 21 uker og noen dager. På ahus sa de at det er innafor. Der tar de visst mellom 18 og 21 uker tror jeg.

Jeg venter på brev med oul time fra ahus, måtte du vente lenge etter legen søkte? *utålmodig*
Nei, han sendte en elektronisk henvisning på en mandag, og jeg hadde brevet fra ahus på onsdag eller torsdag. Det gikk veldig fort...

Nei, han sendte en elektronisk henvisning på en mandag, og jeg hadde brevet fra ahus på onsdag eller torsdag. Det gikk veldig fort...
Da håper jeg mitt brev kommer snart! Han sendte mandag som var og jeg har ikke fått noe enda...

Jeg fikk ført 29. juli, men da er vi på ferie, og skulle jeg ha time når jeg kom tilbake ville jeg vært i uke 20. Det ble litt lenge å vente syntes jeg, så må jeg gå å tenke på det hele ferien. Så jeg fikk to dage før ferie, 15 juli :) Da er jeg 17+5. Litt tidlig igjen, men bedre det.

Vi er mange som skal 15 juli :D Det blir en spennende dag sjekke babyverden :D hihi

Skal på OUL 8. Juli. Jeg er da 17+4. Kan ikke vente! Er spent og gleder oss om en annen.

Jeg fikk naturligvis innkalling til OUL den eneste dagen jeg ikke er i byen, så nå venter jeg på ny time :p

Baaah 4 uker igjen.. tiden går sent :p

Back
Topp