15 juli!
er da 19+3 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal også når jeg er 21 uker og noen dager. På ahus sa de at det er innafor. Der tar de visst mellom 18 og 21 uker tror jeg.jeg skal når jeg er 21 uker, er ikke det litt sent? er det ikke 18 - 20?
Jeg venter på brev med oul time fra ahus, måtte du vente lenge etter legen søkte? *utålmodig*Jeg skal også når jeg er 21 uker og noen dager. På ahus sa de at det er innafor. Der tar de visst mellom 18 og 21 uker tror jeg.
Nei, han sendte en elektronisk henvisning på en mandag, og jeg hadde brevet fra ahus på onsdag eller torsdag. Det gikk veldig fort...Jeg venter på brev med oul time fra ahus, måtte du vente lenge etter legen søkte? *utålmodig*
Da håper jeg mitt brev kommer snart! Han sendte mandag som var og jeg har ikke fått noe enda...Nei, han sendte en elektronisk henvisning på en mandag, og jeg hadde brevet fra ahus på onsdag eller torsdag. Det gikk veldig fort...
Da kommer det sikkert snartDa håper jeg mitt brev kommer snart! Han sendte mandag som var og jeg har ikke fått noe enda...
Du kan sikkert se det på nettet før brevet kommer, det gjorde jegDa håper jeg mitt brev kommer snart! Han sendte mandag som var og jeg har ikke fått noe enda...
Åh, har vi noe sånt? Takk for tips!Du kan sikkert se det på nettet før brevet kommer, det gjorde jegPå helsenorge.no
Åh, har vi noe sånt? Takk for tips!![]()
Det gjør jeg også ! Har ventet en uke nåVenter utålmodig på time!