Ordinær ul- væske i hodet

Huff så trist å lese. Tårene triller her, og har så ufattelig vondt av dere. Håper uansett dere får god oppfølging, og at venner og familie gir god støtte. Mange klemmer fra meg<3
 
Dette er altså så hjerteskjærende. Forferdelig at dere må gå gjennom noe slik....... Lykke, lykke til videre med alt man må gjennom i forbindelse med dette her og etterpå også. Man kommer gjennom det, men ikke over det <3
 
Ta vare på hverandre i en slik umenneskelig situasjon! Tårene triller for dere og jeg skulle ønske jeg kunne gjort noe for dere ❤️ ❤️ tusen klemmer, kyss og uendelig med kjærlighet sendes til dere!
 
Utrolig trist, dette er helt forferdelig. Får helt vondt av storebror, og dere som må gjennom dette. Ett sjokk, og en sorg man ikke kan skjønne før man selv sitter i situasjonen dere er i. Håper dere får god oppfølging og hjelp de neste dagene. Sender dere mange varme tanker.
 
Er ikke Guds navn, men jeg har alltid syntes navnet Lilly er engleaktig.

Uansett hva dere velger, så vil dere alltid ha en liten engel som våker over dere.

Sender dere en varm klem og tenker på dere❤️
 
Så utrolig trist å lese. Vi oppdaget trisomi 18 på tidlig ultralyd og den lille var ikke levedyktig. Rikshospitalet ventet en uke med å kalle oss inn i håp om at kroppen ordnet opp. Vårt livs verste opplevelse. Rikshospitalet og lokalsykehuset var veldig menneskelige og flinke. Selv hadde jeg aldri sett for meg å komme i en situasjon hvor jeg kunne velge abort. Men vi valgte det, alt føltes helt umenneskelig.
Jeg tok medisinsk abort i uke 14. Det gikk overraskende greit i forhold til smerter,men var ufattelig tungt psykisk. Vår lille ligger på minnelund.

Nå er jeg gravid på nytt i uke 15, heldigvis ser alt bra ut så langt. Vi har vært på tre ultralyder og kan få flere hvis vi føler behov for det. Har kjent det har vært tøffere å være gravid denne gangen. Jeg er både dårligere og mer redd, men nå gleder vi oss til ordinær ultralyd. Kunne få oppfølging via Rikshospitalet, men valgte å ikke dra inn dit, da alt så bra ut her.

Det er ingen genetisk grunn til at dette skjedde med dere eller oss, og ingen større sannsynlighet for at det vil skje igjen. Vi har vært veldig uheldige. Og normalt sett rydder kroppen selv opp, noe jeg må si hadde vært lettere.

Ta vare på hverandre. Tårene renner for dere. Det føles nok ikke sånn nå, men det blir lettere etterhvert. Selv om man aldri glemmer.

Stor klem
 
Så ufattelig trist. Sender dere en varm klem og varme tanker ❤ Ta vare på hverandre i sorgen ❤
 
Dette var vondt å lese :-( Ta vare på hverandre❤️ klem
 
Sender en stor klem til deg. ❤️ Det er så trist og vondt at ord blir fattige.
Jeg har selv en engel i himmelen, han døde etter fødselen. Og min engel vil nok ta imot og ta vare på din engel i englelandet. Det er sånn jeg klarer å overleve, det at jeg drømmer om at de små finner hverandre, og leker sammen. ❤️
God styrkeklem sendes til deg og dere. Det blir noen tøffe dager og ei tøff tid. ❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Så utrolig trist å lese. Vi oppdaget trisomi 18 på tidlig ultralyd og den lille var ikke levedyktig. Rikshospitalet ventet en uke med å kalle oss inn i håp om at kroppen ordnet opp. Vårt livs verste opplevelse. Rikshospitalet og lokalsykehuset var veldig menneskelige og flinke. Selv hadde jeg aldri sett for meg å komme i en situasjon hvor jeg kunne velge abort. Men vi valgte det, alt føltes helt umenneskelig.
Jeg tok medisinsk abort i uke 14. Det gikk overraskende greit i forhold til smerter,men var ufattelig tungt psykisk. Vår lille ligger på minnelund.

Nå er jeg gravid på nytt i uke 15, heldigvis ser alt bra ut så langt. Vi har vært på tre ultralyder og kan få flere hvis vi føler behov for det. Har kjent det har vært tøffere å være gravid denne gangen. Jeg er både dårligere og mer redd, men nå gleder vi oss til ordinær ultralyd. Kunne få oppfølging via Rikshospitalet, men valgte å ikke dra inn dit, da alt så bra ut her.

Det er ingen genetisk grunn til at dette skjedde med dere eller oss, og ingen større sannsynlighet for at det vil skje igjen. Vi har vært veldig uheldige. Og normalt sett rydder kroppen selv opp, noe jeg må si hadde vært lettere.

Ta vare på hverandre. Tårene renner for dere. Det føles nok ikke sånn nå, men det blir lettere etterhvert. Selv om man aldri glemmer.

Stor klem
❤️
 
Sender en stor klem til deg. ❤️ Det er så trist og vondt at ord blir fattige.
Jeg har selv en engel i himmelen, han døde etter fødselen. Og min engel vil nok ta imot og ta vare på din engel i englelandet. Det er sånn jeg klarer å overleve, det at jeg drømmer om at de små finner hverandre, og leker sammen. ❤️
God styrkeklem sendes til deg og dere. Det blir noen tøffe dager og ei tøff tid. ❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Takk kjære deg,det var trøstende for meg❤️ og vite at det er andre små bebiser som tar i mot min...
 
Utrolig trist å lese... mine tanker går ut til dere <3 ord blir fattige, men sender dere en stor klem alle sammen!!
 
Sender dere varme tanker og vet at dette blir en tøff prosess. ❤️
Vi gjennomførte senabort juni 2015 uke 21+2. Vår lille gutt Noa hadde så omfattende hjertefeil at det hadde ikke blitt noe særlig til liv.
Bare det å måtte ta valget om hva vi skulle gjøre var traumatisk. Abort har aldri vært noe alternativ i mitt hode...
Fødselen tok ca ti timer og fikk alt jeg ville av smertestillende. Det værste var uttrykkingen. Hjertesorgen i det som var i ferd med å skje.
Vi fikk ha gutten hos oss så lenge vi ønsket. Anbefaler dere å ta bilder hvis dere kan det. Ta bilde med dere på også. Av hender, føtter, ører, nese. Kan hende at synet av den lille "skremmer" litt. En fødsel er hard for en slik liten kropp og den kan bære preg av det etterpå.
Fødselen skjedde om kvelden og før vi reiste heim beste dag fikk vi igjen ha han hos oss. Dette var siste gang vi såg han. Det ble obduksjon og begravelsen ble holdt fire uker etter. Da ble vi rådet til å ikke se i kisten.
I kisten fikk de andre barna lage noe og få lagt ned i. Tegninger, bilde av oss alle. Jeg strikket små tøfler og et teppe. Halvdelen av et hjertesmykke.
Det var riktig for oss å få en grav her hjemme å gå til.
Inkluder eldre barn, men hugs at de kanskje sørger litt annerledes enn voksne. Få familie/venner til å invitere med på kino, besøk el l. Da får barnet litt pause og dere kan fokusere på dere selv.
Jeg ble gravid igjen 5 mnd etter fødsel. Har hørt at det både kan gå raskere og lenger tid... vi er forskjellige...
Ta en titt på englesiden.com
Ta vare på dere selv og ikke vær redde for å si i fra til andre om hva dere har behov for.
❤️
 
Last edited:
Sender dere varme tanker og vet at dette blir en tøff prosess. ❤️
Vi gjennomførte senabort juni 2015 uke 21+2. Vår lille gutt Noa hadde så omfattende hjertefeil at det hadde ikke blitt noe særlig til liv.
Bare det å måtte ta valget om hva vi skulle gjøre var traumatisk. Abort har aldri vært noe alternativ i mitt hode...
Fødselen tok ca ti timer og fikk alt jeg ville av smertestillende. Det værste var uttrykkingen. Hjertesorgen i det som var i ferd med å skje.
Vi fikk ha gutten hos oss så lenge vi ønsket. Anbefaler dere å ta bilder hvis dere kan det. Ta bilde med dere på også. Av hender, føtter, ører, nese. Kan hende at synet av den lille "skremmer" litt. En fødsel er hard for en slik liten kropp og den kan bære preg av det etterpå.
Fødselen skjedde om kvelden og før vi reiste heim beste dag fikk vi igjen ha han hos oss. Dette var siste gang vi såg han. Det ble obduksjon og begravelsen ble holdt seks uker etter. Da ble vi rådet til å ikke se i kisten.
I kisten fikk de andre barna lage noe og få lagt ned i. Tegninger, bilde av oss alle. Jeg strikket små tøfler og et teppe. Halvdelen av et hjertesmykke.
Det var riktig for oss å få en grav her hjemme å gå til.
Inkluder eldre barn, men hugs at de kanskje sørger litt annerledes enn voksne. Få familie/venner til å invitere med på kino, besøk el l. Da får barnet litt pause og dere kan fokusere på dere selv.
Jeg ble gravid igjen 5 mnd etter fødsel. Har hørt at det både kan gå raskere og lenger tid... vi er forskjellige...
Ta en titt på englesiden.com
Ta vare på dere selv og ikke vær redde for å si i fra til andre om hva dere har behov for.
❤️

Takk! Setter så pris på at du tar deg tid til å skrive og fortelle❤️

Det hjelper litt å få et bilde av hva som skal skje... Håper jeg blir gravid fort igjen.
 
Vår lille engel, hvorfor måtte du gå?
Mamma og pappa elsker deg så.

Vi gledet oss sånn, til å se hvem du ble,
Nå sitter vi her med hodene ned.

Det var ikke sånn det skulle bli, vi hadde så mye kjærlighet å gi.

Storebror ville gi deg en klem, nå må han vente til han ser deg igjen.

En dag skal vi kysse din myke hud, spre ut dine vinger å fly ut!

Vi vet at din kropp var fyllt med smerte, foralltid du er med i våres hjerte.

Idag tok jeg tabletten... Og skrev et dikt
 
Vår lille engel, hvorfor måtte du gå?
Mamma og pappa elsker deg så.

Vi gledet oss sånn, til å se hvem du ble,
Nå sitter vi her med hodene ned.

Det var ikke sånn det skulle bli, vi hadde så mye kjærlighet å gi.

Storebror ville gi deg en klem, nå må han vente til han ser deg igjen.

En dag skal vi kysse din myke hud, spre ut dine vinger å fly ut!

Vi vet at din kropp var fyllt med smerte, foralltid du er med i våres hjerte.

Idag tok jeg tabletten... Og skrev et dikt
❤️❤️❤️
 
Vår lille engel, hvorfor måtte du gå?
Mamma og pappa elsker deg så.

Vi gledet oss sånn, til å se hvem du ble,
Nå sitter vi her med hodene ned.

Det var ikke sånn det skulle bli, vi hadde så mye kjærlighet å gi.

Storebror ville gi deg en klem, nå må han vente til han ser deg igjen.

En dag skal vi kysse din myke hud, spre ut dine vinger å fly ut!

Vi vet at din kropp var fyllt med smerte, foralltid du er med i våres hjerte.

Idag tok jeg tabletten... Og skrev et dikt
Så utrolig fint dikt!! Tårene spruter. Jeg har tenkt sånn på dere de siste dagene. Håper du får god oppfølging og har masse gode mennesker rundt deg de neste dagene og fremover. Skal tenne et lys for dere på Tirsdag❤️
 
Vår lille engel, hvorfor måtte du gå?
Mamma og pappa elsker deg så.

Vi gledet oss sånn, til å se hvem du ble,
Nå sitter vi her med hodene ned.

Det var ikke sånn det skulle bli, vi hadde så mye kjærlighet å gi.

Storebror ville gi deg en klem, nå må han vente til han ser deg igjen.

En dag skal vi kysse din myke hud, spre ut dine vinger å fly ut!

Vi vet at din kropp var fyllt med smerte, foralltid du er med i våres hjerte.

Idag tok jeg tabletten... Og skrev et dikt
Varme klemmer❤️
 
Back
Topp