Ordinær ul- væske i hodet

Det gikk ikke bra. Her var alt feil med lille vennen min i magen.. Ikke levedyktig.
 
Uff, så forferdelig :( Kan ikke forestille meg hvordan det er å få sånn en beskjed. Det er jo bare sånt man har mareritt om. Ingen ord er store nok for hvordan dere har det for tiden. Ta vare på hverandre!
 
Off.. Tårene triller.
Dette var veldig trist for dere.
Helt ufattelig vond situasjon .
Ta vare på deg selv...
Livet er brutalt...
 
Setter så utrolig stor pris på alle meldingene deres.. Er helt i sjokk. Livet lever i meg nå,men er fullstendig ulevelig uten mors liv. Manglet nesten hele hjernen og feilplassert hjerte,feilplassert lunger,brokk,ganespalte på begge sider. Utrolig at den kunne leve inni meg. Tok fostervanns prøve,hun mistenker sterkt trisomi 18 eller hva det heter.
Dette er ikke arvelig mente hun, både jeg og far er helt friske og jeg har en nydelig sønn fra før. Dette kan skje den beste sa hun,helt tilfeldig. Jeg lurte på jeg har gjort feil, har ikke røyka,snust,alkohol. Fant ut i uke 5 at jeg var gravid. Tok ut spiralen i september,gravid i desember.

I morgen skal vi på Rikshospitalet igjen for samtale angående senabort,som skal skje på tirsdag. Legen anbefalte dette...Og jeg som alltid har vært mot abort... Men barnet våres kan ikke leve og jeg vil bli gravid igjen. Nå gjenstår en fødsel i gravid uke 20, fortelle storebror og sørge. Fortell meg gjerne deres erfaringer, tok keisersnitt sist,så har aldri født før..

Savner deg allerede skatt..
 
Last edited:
Setter så utrolig stor pris på alle meldingene deres.. Er helt i sjokk. Livet lever i meg nå,men er fullstendig ulevelig uten mors liv. Manglet nesten hele hjernen og feilplassert hjerte,feilplassert lunger,brokk,ganespalte på begge sider. Utrolig at den kunne leve inni meg. Tok fostervanns prøve,hun mistenker sterkt trisomi 18 eller hva det heter.
Dette er ikke arvelig mente hun, både jeg og far er helt friske og jeg har en nydelig sønn fra før. Dette kan skje den beste sa hun,helt tilfeldig. Jeg lurte på jeg har gjort feil, har ikke røyka,snust,alkohol. Fant ut i uke 5 at jeg var gravid. Tok ut spiralen i september,gravid i desember.

I morgen skal vi på Rikshospitalet igjen for samtale angående senabort,som skal skje på tirsdag. Legen anbefalte dette...Og jeg som alltid har vært mot abort... Men barnet våres kan ikke leve og jeg vil bli gravid igjen. Nå gjenstår en fødsel i gravid uke 20, fortelle storebror og sørge. Fortell meg gjerne deres erfaringer, tok keisersnitt sist,så har aldri født før..

Savner deg allerede skatt..
Hør på jordmor og prøv og ta til deg at du IKKE har gjort noe galt! Vi rår dessverre ikke over livet.

Det at du er i mot abort har ingenting med dette å gjøre. Den lille skatten du bærer vil dessverre ikke kunne leve som du sier.

Ta all tid dere trenger til å sørge. Sånt tar tid og alle sørger forskjellig. Der er absolutt ingenting jeg, eller de fleste andre, kan si som vil lette på sorgen. Ta den til dere og bruk tiden på hverandre.

Tårene renner litt her :( sender deg en varm klem❤️
 
Sniker fra oktober og sender mine dypeste medfølelser :( ingen ord kan trøste det dere skal gjennom. Og som andre påpeker over her så er det ingen sin feil at slike triste utviklinger i mors liv skjer :(

Ta vare på hverandre i denne tiden ❤️
 
Herregud, så forferdelig!!! Jeg vet ikke hva jeg skal si, skrive. Det er jo bare helt grusomt urettferdig:( Dette her er overhode ikke din feil, dette er noe som man dessverre ikke har noen bestemmelsesrett på, og du må ta til deg det de sa, dette kan skje hvem som helst og dere har ikke gjort noenting galt! Uansett hva andre måtte skrive eller si, så er det kun dere som vet hva som er best for dere nå. Ta vare på hverandre❤️ Sender mange tanker til dere og håper dere kommer dere igjennom dette sammen! Stor klem til deg!
 
Setter så utrolig stor pris på alle meldingene deres.. Er helt i sjokk. Livet lever i meg nå,men er fullstendig ulevelig uten mors liv. Manglet nesten hele hjernen og feilplassert hjerte,feilplassert lunger,brokk,ganespalte på begge sider. Utrolig at den kunne leve inni meg. Tok fostervanns prøve,hun mistenker sterkt trisomi 18 eller hva det heter.
Dette er ikke arvelig mente hun, både jeg og far er helt friske og jeg har en nydelig sønn fra før. Dette kan skje den beste sa hun,helt tilfeldig. Jeg lurte på jeg har gjort feil, har ikke røyka,snust,alkohol. Fant ut i uke 5 at jeg var gravid. Tok ut spiralen i september,gravid i desember.

I morgen skal vi på Rikshospitalet igjen for samtale angående senabort,som skal skje på tirsdag. Legen anbefalte dette...Og jeg som alltid har vært mot abort... Men barnet våres kan ikke leve og jeg vil bli gravid igjen. Nå gjenstår en fødsel i gravid uke 20, fortelle storebror og sørge. Fortell meg gjerne deres erfaringer, tok keisersnitt sist,så har aldri født før..

Savner deg allerede skatt..
Herregud! Ord blir fattige... Tårene rennet for deg. Ta vare på hverandre og jeg håper virkelig dere blir gravide igjen med er friskt barn. Ingen fortjener å oppleve noe sånt. Vil ønske deg masse lykke til, og håpet sorgen ikke blir så alt for tung ❤️
 
Back
Topp