Ordinær ul- væske i hodet

Så trist dette her er :( tenker på dere og føler med dere ❤️❤️
 
Sniker fra prøver/før svangerskapet.. Sender deg en stor klem og masse gode tanker❤️ så ufattelig trist!
 
Sitter i bilen på vei til riksen. Håper jeg kan være en del av august jentene enda.. Nå står samtalen for tur om senabort,søndag og mandag skal jeg spise tabletter og tirsdag er det fødsel. Er så uvirkelig.

Idag har jeg ikke kjent noe liv,baby er nok like urolig som meg.

Lurer på om det er en gutt eller jente som gjemmer seg der inne. Det var jo derfor vi skulle på oul i mine øyne,få vite kjønn. Begynne å kjøpe grått eller lilla.. Navn var klart til begge kjønn, men nå sitter jeg her og tenker, jeg blir englemamma faktisk. Jeg skal ta med noe fint til baby på tirsdag,en koseklut som er en søt ape. Den skal få bli med til himmel også et brev som sønnen min skal skrive.

Har bestemt at baby skal få et annet navn enn det vi har bestemt. Da vil jeg ha noe engelte,som passer til en ren liten sjel.
Vil dere hjelpe meg? Kom med forslag til både gutt og jente,noe gudommelig med forklaring?

Takk for at dere leser❤️
Utrolig trist det du må igjennom nå. Jeg håper det går rette veien etter dette for dere. Ang navn.. Datteren min heter Sofia, etter lillesøsteren til en venninne av meg som døde som spedbarn. Ellers er jo Gabriel et fint englenavn til gutt.
 
ImageUploadedByBV Forum1460535605.921934.jpg

Verdens vakreste lille Adrian våres ble født 16.10,den 12.4. Han veide 236 g og var 21 cm. Elsker deg sårt baby..

Takk for all støtten her inne jenter❤️ setter uendelig pris på dere..
 
Åh, tårene mine triller nå...for noen rørende bilder. Ta vare på hverandre nå ❤️❤️❤️❤️ stor klem
 
Tårene spretter frem! For noen triste, men vakre bilder, min dypeste medfølelse❤️ Ta godt vare på hverandre❤️
 
Kondolerer❤️ nydelige bilder❤️
Må høyere makter gi dere styrke i denne tunge tiden. Sender masse kjærlig energi til dere❤️
 
Back
Topp