Gratulerer! ❤Jeg er gravid! Håper flere følger etter i oktober 2017 ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! ❤Jeg er gravid! Håper flere følger etter i oktober 2017 ❤
Velkommen inn på forumet men for at jeg skal sette deg på lista her så må du ha et eget nick, ikke det du automatisk får tildelt.Jeg er ny prøver
Velkommen inn på forumet men for at jeg skal sette deg på lista her så må du ha et eget nick, ikke det du automatisk får tildelt.
da skal jeg sette deg opp på listaSånn da har jeg fått ordnet det skjønte ikke først hvorfor jeg hadde et sånt merkelig nick
Lykke tilEndelig ferdig å blø, så da kan prøvinga snart begynne.
Velkommen hit på forumet Du må ordne deg et eget nick for å komme deg på lista, ikke det du automatisk får utdelt.Hei [emoji4] helt ny her inne, og prøver [emoji179] er i 4 PP, og håper på oktober spire [emoji4]
Aldri for tidlig til å sette seg på lista Setter deg opp jeg Lykke til med uttak av spiral og prøvinga! Så bra at sambo endelig er klar for nr to daHei! Vi skal begynne å prøve nå, må bare få ut spiralen først. Er det for tidlig å sette meg opp nå? Har venta så lenge på at sambo skulle bli med på å få nr.2 så er bare så veldig glad! Har time hos lege til uka så skal ta ut spiralen da
Supert! TakkAldri for tidlig til å sette seg på lista Setter deg opp jeg Lykke til med uttak av spiral og prøvinga! Så bra at sambo endelig er klar for nr to da
Velkommen hit på forumet Du må ordne deg et eget nick for å komme deg på lista, ikke det du automatisk får utdelt.
Flere her som håper på oktober spire nå
Da skal jeg sette deg opp på listaHei igjen
Da fant jeg endelig ut hvordan man byttet nick, kunne jo bare gjøre det på pc