!Oppropsliste: Vi som prøver! NY fra 07.12.2016

Meg [emoji5]

Ble visst en kort visitt for meg her inne, har fått sterkere gtester så ser ut til at jeg er gravid :) *håper spiren sitter*

Ble visst en kort visitt for meg her inne, har fått sterkere gtester så ser ut til at jeg er gravid :) *håper spiren sitter*
Ja det var en skikkelig kort visitt :) Gratulerer! :)

Jeg tar sjansen på å be deg slette meg :) hatt dårlig følelse på at det skulle gå bra, men må være positiv. Flytter inn på sept-17 :) lykke til alle prøvere! Håper det dukker opp babystrek snart hos dere alle <3

Jeg tar sjansen på å be deg slette meg :) hatt dårlig følelse på at det skulle gå bra, men må være positiv. Flytter inn på sept-17 :) lykke til alle prøvere! Håper det dukker opp babystrek snart hos dere alle <3
Gratulerer så mye og lykke til :)

Jeg er ny på dette forumet. Og har nylig lastet ned appen, forstår ganske lite av dette. Men tror jeg har kommet inn på rett forum :)
Virker som at dette er en slags gruppe for de som prøver å bli gravid, så introduserer meg litt :)
Jeg heter Madelen, har en datter på 1 og halvt år. Vi begynte prøveperioden ifjor august og her har det enda ikke klaffet i det heletatt. Håper på at det setter seg en spire denne syklusen :)

Jeg har skaffet meg eggløsningstest til bi kan starte prøvinga. Da jeg ble gravid i oktober hadde vi ikke gått inn for at det skulle skje, men ufattelig velkomment likevel :)

Back
Topp