!Oppropsliste: Vi som prøver! NY fra 07.12.2016

Uff, kan ikke forestille meg hvordan det er å gå så langt over ikm og ingen positiv test. Håper du får svar snart, limboland er ikke noe kjekk plass å være.
Tusen takk! Er så kjedelig når den har kommet på dagen de 3 siste mnd å nå plutselig så skal det gå såå lenge.. får prøve å teste igjen om en ukes tid. Var jo på dag 84 i syklusen når jeg ble gravid forrige gang. Å da var jeg 6 uker på vei. Så kan jo hende. Men da hadde jeg ikke hatt mensen i det hele tatt etter jeg sluttet på pillen. Så skjønner ingenting jeg:wideyed:
 
Tusen takk! Er så kjedelig når den har kommet på dagen de 3 siste mnd å nå plutselig så skal det gå såå lenge.. får prøve å teste igjen om en ukes tid. Var jo på dag 84 i syklusen når jeg ble gravid forrige gang. Å da var jeg 6 uker på vei. Så kan jo hende. Men da hadde jeg ikke hatt mensen i det hele tatt etter jeg sluttet på pillen. Så skjønner ingenting jeg:wideyed:
Oi det var lenge.
Du får joine oss som skal teste på tirsdag :) en liten gjeng :) men håper jo du får svar før det da. Har du tatt blodprøve hos legen?
 
Prøver [emoji4] (assistert befruktning )
Regner med på oppstart rett over sommeren
 
Hei på dere! Er denne listen deres oppdatert?
Har lagt inn alle som skriver at de er prøvere og slettet de som har gitt beskjed om at de er gravid (+et par til som jeg vet er gravid). Men er helt sikkert noen som er gravid har glemt å si ifra :)
 
Prøver :)
 
Prøver på nytt, endelig fått tilbake mensen etter SA (mistet 11+4) Håper på en ny spire.. :rolleyes:
Håper ny spire sitter snart og holder seg der hele veien :)
 
Back
Topp