Testing 21/3 - 22/3

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Hei! Planen er å teste 21/3, da er jeg 10dpo :) noen som vil slå følge??

Da kan vi oppmuntre hverandre til å ikke teste før, og klage til hverandre når testetøsen prøver å stikke hodet frem! :happy:
 
Denne blir jeg med på [emoji1] vil være 11dpo den 21/3, men er det ikke symptomer så venter jeg lengre. Men har vært på do 8 ganger idag allerede [emoji44]
 
Jeg skal nok ikke teste noe selv, men jeg slenger meg gjerne med i praten!:) Alltids godt å få skravlet litt:D
 
Denne blir jeg med på [emoji1] vil være 11dpo den 21/3, men er det ikke symptomer så venter jeg lengre. Men har vært på do 8 ganger idag allerede [emoji44]
Jeg skal nok ikke teste noe selv, men jeg slenger meg gjerne med i praten!:) Alltids godt å få skravlet litt:D
Hurra,dette blir gøy :D men huff, altfor lenge til :sorry: bare til informasjon, jeg hadde ingen symptomer whatsoever da jeg fant ut at jeg ventet jenta mi ;) vi hadde smitte-tilfelle på jobb (helsevesenet) og da sa kusina mi at hun ikke kunne gå inn der, og at vi bare måtte tolke det som vi ville :) Da fikk jeg en sterk magefølelse på at jeg burde teste, selv om det var før ikm :) har ikke bilde av den første testen, men bildet som ligger ved er 1dag over ikm :happy:
 

Vedlegg

  • _20170313_180602.JPG
    _20170313_180602.JPG
    121,2 KB · Visninger: 174
Ja det var en fin test:D Krysser alt jeg har for at dere får en like sterk og fin test denne pp![emoji173]
Har du noen planer om hva du skal gjøre for å ikke få lyst til å teste da?:)
Jeg selv syns det nesten er umulig om testene ligger i skapet[emoji28]
 
Hurra,dette blir gøy :D men huff, altfor lenge til :sorry: bare til informasjon, jeg hadde ingen symptomer whatsoever da jeg fant ut at jeg ventet jenta mi ;) vi hadde smitte-tilfelle på jobb (helsevesenet) og da sa kusina mi at hun ikke kunne gå inn der, og at vi bare måtte tolke det som vi ville :) Da fikk jeg en sterk magefølelse på at jeg burde teste, selv om det var før ikm :) har ikke bilde av den første testen, men bildet som ligger ved er 1dag over ikm :happy:
Eneste symptomet jeg hadde når jeg venter gutten min var det jeg var veldig glad i salt potetgull [emoji23]
 
Eneste symptomet jeg hadde når jeg venter gutten min var det jeg var veldig glad i salt potetgull [emoji23]

Åj så gøy at du sier det [emoji28] Jeg er 15 dpo i dag (Om jeg ikke regner den lille blødningen jeg hadde en uke etter el) og i dag hadde jeg ikke lyst på noe annet til frokost enn salt potetgull
 
Åj så gøy at du sier det [emoji28] Jeg er 15 dpo i dag (Om jeg ikke regner den lille blødningen jeg hadde en uke etter el) og i dag hadde jeg ikke lyst på noe annet til frokost enn salt potetgull
Haha, skal ikke være lett med disse symptomene :p
 
Åj så gøy at du sier det [emoji28] Jeg er 15 dpo i dag (Om jeg ikke regner den lille blødningen jeg hadde en uke etter el) og i dag hadde jeg ikke lyst på noe annet til frokost enn salt potetgull
Jeg spiste nesten hele posen alene så det var mannen som sa at kun kanskje vi skulle ta en test [emoji23] var er prøver da men tok det med ro da [emoji4]
 
Jeg joiner! Har vært litt tull denne pp grunnet feber.. enten er jeg 17 dpo idag eller så er jeg 5dpo [emoji85] (ff er ikke heeelt enig med seg selv). jeg tar en test i morgen.. viser den negativ så blir det ikke testing før den 21.mars! [emoji108]
 
Jeg joiner! Har vært litt tull denne pp grunnet feber.. enten er jeg 17 dpo idag eller så er jeg 5dpo [emoji85] (ff er ikke heeelt enig med seg selv). jeg tar en test i morgen.. viser den negativ så blir det ikke testing før den 21.mars! [emoji108]
Spennende! Gjerne oppdater når test er tatt :D
 
Nå fikk jeg nettopp sms av bestevenninnen min at hun og mannen er på vei til sykehuset (de venter nr 3), så nå ser det ut som lillegutt melder sin ankomst! Åååh,som jeg gleder meg til å se ham :happy:
 
Jeg kan godt være med å teste for morroskyld, men 7dpo er vel ganske tidlig [emoji87]
 
Negativ! Så da er ikm 23.03 [emoji108] blir med å tester den 21 om jeg har fått ebaytestene til da, hvis ikke venter jeg til ikm evt en dag eller to over før jeg svir av digital [emoji108]
 
Back
Topp