Opprop 3.nov.

Vært på kontroll. CTG viste rier hvert eneste minutt, men det er nok de maseriene jeg kjenner ja.
2 cm åpning, strippet. Nervøs og trøtt. Litt uvirkelighetsfølelse, men ellers i god form :)
40+3
Ohh spennende da. Lykke til:)
 
Uke 37+4 og skal inn til vekstmåling og fødsessamtale på Ahus i morgen, da det viste seg i går at den lille luringen i magen plutselig har snudd seg til seteleie så ligger tankefull på soffan og håper på at han tar en helomvending igjen innen i morgen endel tak i magen, men de hjelper visstnok ikke på modning.. Frustrerende
 
Jeg er her 37+4.... I dag fikk jeg endelig tid til gravid bilder!! Fikk tapasert bakgrunner og Skulle kjøpe bursdagsgave til min kjære i dag, men det får vente til i morgen.. Hardt nok å stå foran kameraet og strekke og tøye :dead: fastlegen min er på ferie, så må finne en jordmor som kan gi meg de siste kontrollene :)
 
39 + 0. Fortsatt dårlig form, veldig lei. 3 dager til KS. Kjenner litt på nervene men gleder meg veldig også!
 
40+6 i dag. Rolig natt og lite tegn til at noe er på gang.
 
Tusen takk for innsatsen med oppropet, Synnøve! Spennende å følge med fra dag til dag. Kunne det tenkes at lista på toppen over de som har født, får med dato? Kjekt å holde oversikt over hva som er nytt etter hvert, tenker jeg. Ønsker ikke å lage masse ekstra jobb for deg altså, men vil tro at det er klipp og lim fra dag til dag, pluss ((fori)gårs)dagens dato etter hvert som folk melder inn...
 
Ohh, vi vurderer selv. Ka kasse fikk dere derfra:)?
Originalkassen for to personer i fem dager/middager. Mye spennende! I dag ble det heftig mye rester også, så det blir reprise i morgen. Veldig positivt overraska over kassa. Variert og spennende. Vi kjøpte til kampanjepris da, så det ble jo mye billigere. Sånn sett vet jeg ikke om det er noe vi ville gjort hver uke til den faste prisen. Men skal absolutt bestille når det er travelt hjemme eller når jeg er skikkelig matlei og trenger litt inspirasjon :)
 
Tusen takk for innsatsen med oppropet, Synnøve! Spennende å følge med fra dag til dag. Kunne det tenkes at lista på toppen over de som har født, får med dato? Kjekt å holde oversikt over hva som er nytt etter hvert, tenker jeg. Ønsker ikke å lage masse ekstra jobb for deg altså, men vil tro at det er klipp og lim fra dag til dag, pluss ((fori)gårs)dagens dato etter hvert som folk melder inn...

Kan jeg vel alltids fikse:)

Åja, det er klipp og lim...men tar jaggu litt tid for det gitt..frem og tilbake...frem og tilbake:p
 
Originalkassen for to personer i fem dager/middager. Mye spennende! I dag ble det heftig mye rester også, så det blir reprise i morgen. Veldig positivt overraska over kassa. Variert og spennende. Vi kjøpte til kampanjepris da, så det ble jo mye billigere. Sånn sett vet jeg ikke om det er noe vi ville gjort hver uke til den faste prisen. Men skal absolutt bestille når det er travelt hjemme eller når jeg er skikkelig matlei og trenger litt inspirasjon :)
Så hva middager har dere fått nå da:)?
 
Så deilig med kanelboller da:)
Hva er boknafisk:p?
Bollene ble sinnsykt gode:D
Boknafisk er torsk som er saltet og delvis tørket (tørkes ute på vinteren slik at den "sprenges" litt i fibrene.) Trekkes på samme måte som saltet torsk og serveres med gulrotstuing, kokte poteter og bacon:) Kjempegodt! Mannen (flinkingen min) har laget fisken
 
37+2 :)
Masse slim med blod, akutt oppkast og ett stk våt truse :p Venter spendt på mer action!! :)
 
Back
Topp