Opprop 3.nov.

36 + 6 ☺ til lege idag, ta blodprøver å kontroll av hvite som har vært litt høy de siste ukene. Så blir det litt shopping til lille, kjøpe vugge kant til vugga. Synnøve nicket mitt er ani82 ikke 92 selv om jeg gjerne kunne vært født i 92 å vært 10 år yngre
 
36 + 6 ☺ til lege idag, ta blodprøver å kontroll av hvite som har vært litt høy de siste ukene. Så blir det litt shopping til lille, kjøpe vugge kant til vugga. Synnøve nicket mitt er ani82 ikke 92 selv om jeg gjerne kunne vært født i 92 å vært 10 år yngre
Oi, hehe...beklager...en liten tastefeil der gitt:) Skal rette opp i det:)

Fant du noe fint på shopping:)?
 
Aha, er jo en sjanse for det da;) Hvordan er det nå:)?
Fortsatt kvalm ,murring,nedpress og kynnere som blir mere og mere vond :-D så håper d går veien nå og ikke stopper opp. 20 til 10 minutt mellom hver kynnere. ☺☺ kryss fingrene jenter !!! Og lykke til til alle dere andre som åsså holder på i dag :)
 
Oi, hehe...beklager...en liten tastefeil der gitt:) Skal rette opp i det:)

Fant du noe fint på shopping:)?
He, he det går bra ☺ fant billige stretch laken, 49kr til vugga på barnas hus. Kid og princesse var mye dyrere på stretch laken. I tilegg til sengekanten ☺ så nå er det meste i boks til lille
 
Fortsatt kvalm ,murring,nedpress og kynnere som blir mere og mere vond :-D så håper d går veien nå og ikke stopper opp. 20 til 10 minutt mellom hver kynnere. ☺☺ kryss fingrene jenter !!! Og lykke til til alle dere andre som åsså holder på i dag :)
Håpe det går fra kynnere til rier nå snart da:):)
 
He, he det går bra ☺ fant billige stretch laken, 49kr til vugga på barnas hus. Kid og princesse var mye dyrere på stretch laken. I tilegg til sengekanten ☺ så nå er det meste i boks til lille

Åh så flott:)
Veldig grei pris;)
 
Vært på kontroll. CTG viste rier hvert eneste minutt, men det er nok de maseriene jeg kjenner ja.
2 cm åpning, strippet. Nervøs og trøtt. Litt uvirkelighetsfølelse, men ellers i god form :)
40+3
 
38+6 (39+0 iflg BV) sterke murringer og kynnere. Modnes litt i dag:)
Baker kanelboller og er litt husmor. Svigers kommer på boknafisk i ettermiddag:)

Så deilig med kanelboller da:)
Hva er boknafisk:p?
 
Intet nytt å melde her heller. 39+2, og eneste plan for dagen er å leke med litt nye oppskrifter. Fikk Adams matkasse på døra i går:) passa en høygravid kvinne meget bra!
Ohh, vi vurderer selv. Ka kasse fikk dere derfra:)?
 
Back
Topp