Opprop 3.nov.

Hei hei! Jeg er her. Har vært og trimmet i morges, ingen tegn til fødsel enda med andre ord.
 
37+0 i dag, skal straks til kiropraktor og knekke opp litt :)
 
38+6 (39+0 iflg BV) sterke murringer og kynnere. Modnes litt i dag:)
Baker kanelboller og er litt husmor. Svigers kommer på boknafisk i ettermiddag:)
 
Hola Senoritas! 39+4. Baka brød, skrubba og barbert kroppen, tatt ansiktsmaske og vaska klær:)
Wow! Superkvinne! Hvordan har du klart å barbere kroppen? Jeg er en hårete apekatt nå, får liksom ikke til å bøye meg uten sure oppstøt. Tar gjerne i mot tips og triks!
 
Intet nytt å melde her heller. 39+2, og eneste plan for dagen er å leke med litt nye oppskrifter. Fikk Adams matkasse på døra i går:) passa en høygravid kvinne meget bra!
 
39+1 i dag, ingen tegn på fødsel :) har en syk gutt hjemme fra skolen i dag. Koser oss med TV og ostepop ;)
 
Wow! Superkvinne! Hvordan har du klart å barbere kroppen? Jeg er en hårete apekatt nå, får liksom ikke til å bøye meg uten sure oppstøt. Tar gjerne i mot tips og triks!


Du skulle sett posituren ja :D hahaha... Må gjøres i etapper, det går ikke knirkefritt. Men krakk i dusjen kan være et tips da:)

Og for de som vil intimbarbere litt, delvis eller helt, så bruk aloe vera gel :) ingen røde prikker eller irritasjon som skape infeksjon :)
 
Du skulle sett posituren ja :D hahaha... Må gjøres i etapper, det går ikke knirkefritt. Men krakk i dusjen kan være et tips da:)

Og for de som vil intimbarbere litt, delvis eller helt, så bruk aloe vera gel :) ingen røde prikker eller irritasjon som skape infeksjon :)
Hadde mej ei runde med høvelen sjøl igår å de va noke pusting og pesing å sikkert ikkje de beste resultatet sida en ikkje ser :p
 
39+2, og ingen baby.:) masse kynnere som jeg håper skal bli noe mer snart. Blitt spennende å gå på do. Kan jo være tegn som kommer ut.:p
Ellers går det i lettere husarbeid og strikking i dag.:)
 
Hallo! 39+6 i dag. Baker brød, pakker inn julegaver og vasker litt. Murringene er på plass, men ser ikke ut til at de skal utvikle seg til noe mer (dessverre). Skal møte noen venninner i kveld :)
 
38+4 idag :) har sovet 3(!!!) Timer på sofaen etter at barn har gått på skole å komt seg I barnehagen. . Sååå trøøøt :p :/
 
Hei og hå :) 37+6. Sliten og trøtt etter å ha våknet av mye kynnere i natt så i dag blir det ikke gjort så mye fornuftig, men det er ganske godt det og i blant :)
 
Back
Topp