38+0 i dag. Vært hos fysio i dag, skal på kontroll hos legen i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Lykke til!!!36+3 her i dag.
Hatt rier i natt og vært i kontakt med føden.
Skal til jm. 12.30
Wow! Superkvinne! Hvordan har du klart å barbere kroppen? Jeg er en hårete apekatt nå, får liksom ikke til å bøye meg uten sure oppstøt. Tar gjerne i mot tips og triks!Hola Senoritas! 39+4. Baka brød, skrubba og barbert kroppen, tatt ansiktsmaske og vaska klær![]()
Halv 6 å skal de samme i 2 daga tilNår er han ferdig der i dag da? Knipe igjen til han er ferdig![]()
Wow! Superkvinne! Hvordan har du klart å barbere kroppen? Jeg er en hårete apekatt nå, får liksom ikke til å bøye meg uten sure oppstøt. Tar gjerne i mot tips og triks!
Du får fri til mannen om hjelpWow! Superkvinne! Hvordan har du klart å barbere kroppen? Jeg er en hårete apekatt nå, får liksom ikke til å bøye meg uten sure oppstøt. Tar gjerne i mot tips og triks!
Hadde mej ei runde med høvelen sjøl igår å de va noke pusting og pesing å sikkert ikkje de beste resultatet sida en ikkje serDu skulle sett posituren jahahaha... Må gjøres i etapper, det går ikke knirkefritt. Men krakk i dusjen kan være et tips da
Og for de som vil intimbarbere litt, delvis eller helt, så bruk aloe vera gelingen røde prikker eller irritasjon som skape infeksjon
![]()
Masse lykke til hos jm!36+3 her i dag.
Hatt rier i natt og vært i kontakt med føden.
Skal til jm. 12.30