Oppdatert informasjon om nytt forum VIKTIG! BØR LESES!

fikk fiksa det :)
 
Bursdagen min er feil. jeg har bursdag 9 desember.
 
jeg får ikke gjort bildet større, det får jeg på de fleste andre sider. Er en del enklere å treffe riktig der man skal trykke hvis bildet er større.Selve skrive funksjonen fungerer greit altså. Også liker jeg å kunne se den vanlige utgaven av den nettsiden jeg e inne på, i de fleste tilfeller syns jeg de er bedre.
Også var det det med at skrifta i trådene forsvant ut av bildet så jeg måtte dra bort over for å se hva som sto, men jeg har nå skjønt at det barne gjaldt gamle tråder. Ikke forblir jeg pålogget heller. Når jeg går inn på babyverden siden er jeg logga på,men så går jeg inn på forum og da er jeg plutselig ikke logga på mer.
Forumet vårt er nå ikke kobelt med babyverden sin nyhetsside. Du må derfor logge deg på forumsiden separat fra babyverden.no siden.
 
Hmmm.
Forumet ser bra ut.
Men mine tråder etter Juni 2012 er borte...
 
Vet ikke helt hvor jeg skal "klage", men det er noe galt når jeg skal svare på trådene. Det kommer opp feilmelding hver gang. Og hvis jeg trykker "send svar" en gang til, så kommer meldinga 2 ganger. Så nå må jeg vente til feilmeldinga kommer, trykke bort den og oppdatere siden.

Fryktelig irriterende og jeg bruker laaang tid på bare et svar

:confused:
 
Skulle gjerne ha funnet min tråd om fødselen min. Altså en tråd jeg laget innepå generelt som het "Min dramatiske fødsel* Ble opprettet i mndskiftet jan-feb iår. Skulle gjerne få kopiert den historien da jeg ikke husker alt lengre!
 
Jeg syns det er vanskligere å forstå Babyverden nå enn det var, men det kommer seg vell etterhvert :)
Prøvde skrive inn et innlegg som alle kan se og kommentere på.. Men skrev det på veggen min og det forum greiene.. Ikke sikker på hva som var riktig? :p
 
Første møte med forumet, tror jeg det hete
alien.gif
 
Det er nok din fødselsdato som står feil dessverre. Send meg en pm med hva som skal stå så ordner jeg det. Det skal også bli mulig for alle å ordne dette selv.

Fødselsdatoen min var riktig. Var et "ekstra" barn som dukket opp.. Jeg er gravid med mine første to nå, så kan ikke være dato som ble forskjøvet om du skjønner. Men er i orden nå :)
 
Back
Topp