Oppdatert informasjon om nytt forum VIKTIG! BØR LESES!

:) Det med profilbildene er en liiiiten feil. Det er rett og slett at de som hadde lastet opp mer enn et bilde på sin profil får et tilfeldig valgt avatarbilde av disse, i dette nye forumet.

Jeg klager ikke, søt feil :D
 
Jeg hadde plutselig fått et ekstra barn på profilen min.. Et som var født i 1987, og det er jo godt gjort siden jeg er født i 1985.. Hehe, men tror jeg fikk fjernet det selv ;)
 
Helt håpløst å bruke på iPad også, hvorfor kan man ikke som på andre forum velge om man vil bruke mobil versjon eller vanlig versjon?
 
Synes det nye forumet virker kjempebra :alien hvis jeg skulle sagt noe synes jeg nok smilefjesene er litt knotete, men venner meg nok til de ;)
 
Helt håpløst å bruke på iPad også, hvorfor kan man ikke som på andre forum velge om man vil bruke mobil versjon eller vanlig versjon?


Appen som er på vei er også for nettbrett, hvis dere er utålmodige kan dere laste ned Tapatalk sin til 21. kr, den fungerer veldig bra :)
 
Jeg hadde plutselig fått et ekstra barn på profilen min.. Et som var født i 1987, og det er jo godt gjort siden jeg er født i 1985.. Hehe, men tror jeg fikk fjernet det selv ;)

Det er nok din fødselsdato som står feil dessverre. Send meg en pm med hva som skal stå så ordner jeg det. Det skal også bli mulig for alle å ordne dette selv.
 
Jeg mistet tickeren min, og måtte legge inn bildet mitt på nytt.
Tickeren får jeg enda ikke lagt til, bare adressen og ikke bildet kommer opp.
 
Helt håpløst å bruke på iPad også, hvorfor kan man ikke som på andre forum velge om man vil bruke mobil versjon eller vanlig versjon?
Hva er så håpløst med versjonen for mobil og ipad? Kan di konkret si hva som er problemet? For jeg har ikke noe problemer med å sitte på mobilen.
 
Helt håpløst å bruke på iPad også, hvorfor kan man ikke som på andre forum velge om man vil bruke mobil versjon eller vanlig versjon?
Vi kommer til å t bort mobil-valget for ipad, slik at den viser vanlig "pc"-visning. iPad har såpass stor skjerm at den vil fungere veldig bra. :angel3
 
Back
Topp