Oppdatert informasjon om nytt forum VIKTIG! BØR LESES!

Jeg mistet tickeren min, og måtte legge inn bildet mitt på nytt.
Tickeren får jeg enda ikke lagt til, bare adressen og ikke bildet kommer opp.
Da er tickeren din fikset. Når du limer inn, så må du velge det alternativet fra menyen i editoren. Da skal det fungere :)
 
Jeg mangler tråder her og det ... det gamle trådene er mange ikke oppdateringer etter 06 og 07 november selv om jeg har skrevet i dem etterpå .... Det fleste gamle tråder er ganske rotete dessvere ... Ellers så kan jeg skryte av det nye forumet ser kjempe bra ut ! En ting til hvor sender en pm foresten kan ikke finne den hos meg .... Uannsett vil jeg tro dette blir bra etterhvert !
 
Jeg mangler tråder her og det ... det gamle trådene er mange ikke oppdateringer etter 06 og 07 november selv om jeg har skrevet i dem etterpå .... Det fleste gamle tråder er ganske rotete dessvere ... Ellers så kan jeg skryte av det nye forumet ser kjempe bra ut ! En ting til hvor sender en pm foresten kan ikke finne den hos meg .... Uannsett vil jeg tro dette blir bra etterhvert !
Trykk på avatarbildet til den du vil sende PM til. Da kommer det opp et svart vindu, og der kan du velge funksjonen "start en samtale"
 
Det har skjedd noe på varslene, for jeg får opp varsler på tråder jeg aldri har vært inne å lest engang.
Men er jo hyggelig å vite hvem som liker de forskjelliges innlegg i tråder ;)

Hei Trone! Hvis du trykker på List - så ser du hvem som liker.... :)
 
Så godt at dere skulle endre forumet nå som jeg skal flytte inn igjen for fullt - Sykmeldt og så ut i permisjon, blir 1,5 år å surfe rundt her inne i paradis igjen det! Har ikke trivdes så godt inne på BV etter dere endra sist, men nå DIGGER jeg det! Gleder meg til å bli virkelig kjennt med forumet <3
 
Hva er så håpløst med versjonen for mobil og ipad? Kan di konkret si hva som er problemet? For jeg har ikke noe problemer med å sitte på mobilen.
jeg får ikke gjort bildet større, det får jeg på de fleste andre sider. Er en del enklere å treffe riktig der man skal trykke hvis bildet er større.Selve skrive funksjonen fungerer greit altså. Også liker jeg å kunne se den vanlige utgaven av den nettsiden jeg e inne på, i de fleste tilfeller syns jeg de er bedre.
Også var det det med at skrifta i trådene forsvant ut av bildet så jeg måtte dra bort over for å se hva som sto, men jeg har nå skjønt at det barne gjaldt gamle tråder. Ikke forblir jeg pålogget heller. Når jeg går inn på babyverden siden er jeg logga på,men så går jeg inn på forum og da er jeg plutselig ikke logga på mer.
 
Må innrømme at da jeg var innom via mobil og Ipad i går, så ble jeg meget skuffet, for det var ikke noe bilder eller noe, bare tekst på forumet. Men nå når jeg er sånn snarest innom via datamaskina, så ble jeg veldig positiv. Dette blir spennende å utforske. :)
Nytt avatarbilde har jeg fått, søtt bilde, gidder ikke å rette på det enda. :)
 
Back
Topp