Oppdatering fra OUL

Skjønner at det er voldsom beskjed å få, ja... Krysser fingrene for at du får et så godt svar som mulig på fredag så dette går rett vei!
 
Takk jenter ❤️
 
Krysse fingrene for "rett" feil på fredag <3
 
Oi.. Krysser alt jeg har for deg altså, for en vanskelig beskjed p ta innover seg.. Håper virkelig på det beste resultatet på fredag <3


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Nå håper jeg virkelig at det er en liten feil og en operasjon er alt som trengs :)

Klem <3


Termin 17. Januar
 
Gratulerer med en prins! :) Alt ordner seg, med en så positiv mor som deg ;)


22. januar 2015 <3
 
<3
 
Åå Liisjja.. det må være vanskelig med så mye på en gang plutselig. Krysser fingrene for deg på fredagen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da har jeg vært på St. Olavs i 4 timer.
De fant ut at junior har en hjertefeil, men de er litt usikker på hvilken. Står i mellom to typer(hypoplastisk aortabue og avbrutt aortabue) begge legene som kikket i dag trur at det er hypoplastisk aortabue. Om det er det andre er det en risiko for kromosonfeil. Så jeg tok fostervannsprøve også for å sjekke om han har kromosonfeil. Om det viser seg at han var bare en hjertefeil så blir det å føde på rikshospitale og han blir operert. Om det viser seg at det er hjertefeil og kromosonfeil får vi tilbudet om abort. Kan abortere til man er 21+6. Mye info på to dager kjenner jeg. Nå på fredag får vi svar på fostervannsprøven utenom et svar, siden den tar 3 uker.
Ble kanskje litt rotete dette menmen..

Dette var mye på en gang. Tøffe dager for dere nå. Sender en klem.


1. Mann skal bli storebror
 
uff så vondt å høre:( håper at det "kun" er hjertefeilen .. :( sender mange varme tanker og klemmer <3
 
Klem til deg:)


Termin 13 januar❤️❤️
 
Uffda :( den var litt av en beskjed å ta innover seg ja.. Krysser fingrene for at det er en liten feil som kan rettes opp med operasjon - utrolig hvor flinke legene er! Krysser fingrene for fostervannsprøven <3

Sender en god klem <3


Jente 2010 & 2012 <3
 
Back
Topp