Oppdatering fra OUL

gratulerer så mye :) alt er nok bra! Syns det er utrolig godt jeg at de kan se evt hjertefeil så tidlig jeg!:)


<3 VinterPrinsesse <3
Ja ganske utrolig siden hjerte ikke er større en negelen på lillefingern vår :)
 
Ja ganske utrolig siden hjerte ikke er større en negelen på lillefingern vår :)
Ja gud tenk det da :) noe så smått åsså kan de se feil så tydelig liksom:) er helt utrolig! På min oul ble hjertet sjekket av ei som fant alvorlig hjertefeil på baby til ei venninne så når hu sa alt var bra med hjerte så ble jeg såå glad! Hehe de er så flinke idag!


<3 VinterPrinsesse <3
 
Ja gud tenk det da :) noe så smått åsså kan de se feil så tydelig liksom:) er helt utrolig! På min oul ble hjertet sjekket av ei som fant alvorlig hjertefeil på baby til ei venninne så når hu sa alt var bra med hjerte så ble jeg såå glad! Hehe de er så flinke idag!


<3 VinterPrinsesse <3
Skjønner du ble glad! De er kjempeflinke :) spent på morra dagen jeg
 
Skjønner du ble glad! De er kjempeflinke :) spent på morra dagen jeg
Du kommer å bli like glad imorgen:)
Jeg var veldig nervøs for hadde ei jordmor som holdt på å lære seg ultralyd så hun kikka først en stund før hun måtte gå å hente ei annen, så hadde 1000 tanker i hue iløpet av 2 min bare .. Derfor jeg ble så glad .. Masse lykke til imorgen, alt kommer å gå kjempe bra :D


<3 VinterPrinsesse <3
 
Du kommer å bli like glad imorgen:)
Jeg var veldig nervøs for hadde ei jordmor som holdt på å lære seg ultralyd så hun kikka først en stund før hun måtte gå å hente ei annen, så hadde 1000 tanker i hue iløpet av 2 min bare .. Derfor jeg ble så glad .. Masse lykke til imorgen, alt kommer å gå kjempe bra :D


<3 VinterPrinsesse <3
Ser den ja, man får så fort tusen tanker.
Takk for det! Kommer en oppdatering når jeg får tid i morgen ;)
 
Gratulera me minigutten! :) da går nok fint!:) du har vertfall rett innstilling!!:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Ja, begynte med en gang å tenke at dette blir en giga baby :p vil ikke føde en fem kilos!
Blir spennende å se om de flytter deg frem eller tilbake :)
På forrige ultralyd sa ho at dette var en baby med mye næringsvett :p Haha vet ikke hva det betyr, kanskje han var feit :p Neida. Den var da helt lik som menstermin
 
Haha, spennende å se hva som kommer ut :p
Var hos jordmor nå, og hun sa at kanskje jeg ble flytta noen dager frem :p Ifh til symfyse målet hun tok, så ligger jeg på rett under 19 uker ser det ut som. 18 + 6 -19? :p Men vi får se. Er 18+2 i dag ifh til menstermin.
 
Du kommer å bli like glad imorgen:)
Jeg var veldig nervøs for hadde ei jordmor som holdt på å lære seg ultralyd så hun kikka først en stund før hun måtte gå å hente ei annen, så hadde 1000 tanker i hue iløpet av 2 min bare .. Derfor jeg ble så glad .. Masse lykke til imorgen, alt kommer å gå kjempe bra :D


<3 VinterPrinsesse <3


Da tror jeg vi hadde samme jordmor:)


06.01.2015 <3
 
Da tror jeg vi hadde samme jordmor:)


06.01.2015 <3
Hun var kjempe hyggelig:) glad hu var sånn "ultralyd lærling" jeg for da er de så nøøøye:p
I tillegg til å sjekke at alt var bra med baby så tok hun seg tid til å sjekke kjønn, viste meg til og med kjønnsleppene på baby sånn at jeg og kunne se det var jente:p å siden baby var så urolig tok hun seg tid til å prøve å få et fint ultralyd bilde vi kunne få med hjem også :)


<3 VinterPrinsesse <3
 
Gratulerer med gutten i mage, å lykke til i dag:)


❤️️Termin 4.januar❤️
 
Gratulerer så mye med lilleprins!!! Alt er nok i orden, de vil nok bare dobbelsjekke.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hun var kjempe hyggelig:) glad hu var sånn "ultralyd lærling" jeg for da er de så nøøøye:p
I tillegg til å sjekke at alt var bra med baby så tok hun seg tid til å sjekke kjønn, viste meg til og med kjønnsleppene på baby sånn at jeg og kunne se det var jente:p å siden baby var så urolig tok hun seg tid til å prøve å få et fint ultralyd bilde vi kunne få med hjem også :)


<3 VinterPrinsesse <3

Ja veldig flink:)
Her så hun ikke kjønn først, så tok seg tid til det etterpå. Hun hentet også en annen person for en dobbel sjekk. Vi var der 1,5 time..


06.01.2015 <3
 
Ja veldig flink:)
Her så hun ikke kjønn først, så tok seg tid til det etterpå. Hun hentet også en annen person for en dobbel sjekk. Vi var der 1,5 time..


06.01.2015 <3
Ja tror det var no sånt vi var og:) var der kjeempe lenge, ble nesten litt lei:p


<3 VinterPrinsesse <3
 
Gratulerer så mye med gutten! Høres ut sim du får veldig bra oppfølging :) Akt går helt sikkert bare fint :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan gikk det i dag ?:) Har tenkt på deg :)
 
Da har jeg vært på St. Olavs i 4 timer.
De fant ut at junior har en hjertefeil, men de er litt usikker på hvilken. Står i mellom to typer(hypoplastisk aortabue og avbrutt aortabue) begge legene som kikket i dag trur at det er hypoplastisk aortabue. Om det er det andre er det en risiko for kromosonfeil. Så jeg tok fostervannsprøve også for å sjekke om han har kromosonfeil. Om det viser seg at han var bare en hjertefeil så blir det å føde på rikshospitale og han blir operert. Om det viser seg at det er hjertefeil og kromosonfeil får vi tilbudet om abort. Kan abortere til man er 21+6. Mye info på to dager kjenner jeg. Nå på fredag får vi svar på fostervannsprøven utenom et svar, siden den tar 3 uker.
Ble kanskje litt rotete dette menmen..
 
Da har jeg vært på St. Olavs i 4 timer.
De fant ut at junior har en hjertefeil, men de er litt usikker på hvilken. Står i mellom to typer(hypoplastisk aortabue og avbrutt aortabue) begge legene som kikket i dag trur at det er hypoplastisk aortabue. Om det er det andre er det en risiko for kromosonfeil. Så jeg tok fostervannsprøve også for å sjekke om han har kromosonfeil. Om det viser seg at han var bare en hjertefeil så blir det å føde på rikshospitale og han blir operert. Om det viser seg at det er hjertefeil og kromosonfeil får vi tilbudet om abort. Kan abortere til man er 21+6. Mye info på to dager kjenner jeg. Nå på fredag får vi svar på fostervannsprøven utenom et svar, siden den tar 3 uker.
Ble kanskje litt rotete dette menmen..
Oi, det var mye å ta innover seg.. Krysser fingrene for "bare" hjertefeil å at du kan fullføre svangerskapet..

Sender over en klem<3


Termin 4. Januar:)
 
Back
Topp