Oppdatering fra OUL

Liisjja

Oscar<3
Januarskatter 2015
VIP
Da har jeg vært på UL på Orkdal sykehus, der så vi tydelig en guttebass :D ble flyttet fra 17+4 til 18+2 med termin 13.jan.
Jm så på hjertet å der var det noe som ikke stemte, så ble sendt til St. Olavs til spesialist. Ventet i noen timer før vi fikk inn. Det hun så var at det ene kammeret var mindre enn det andre, så jeg skal inne igjen i morgen kl 11.00 til en annen spesialist. Morkaken lå forran så det gjorde at det var litt vanskeligere for å se.

Men jeg får se guttebassen 3 ganger på to dager ;) bekymrer meg ikke så hardt, velger å tru at alt er bra.

Oppdatering side 2

ImageUploadedByBV Forum1407768215.629828.jpg
 
Last edited:
Så koselig :) Satser på at alt er som det skal med hjertet til lille guttebassen :) Grattis med gutt!! :)
 
Gratulerer <3 har venta lenge på oppdatering! Hehehe. Satser på at det ikke er noe alvorlig med lillen :)
 
Gratulerer så my med prins i magen :)
Krysser fingre for at alt er bra med den lille :D

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
 
Gratulerer <3<3 Alt er nok i orden :D Godt å bli fulgt opp :D En guttebass <3 Jeg har også gutte følelse på min lille tass.
 
Herlig med en liten tut i magen ;):D

Tenker sånt ordner seg. De er så flinke med slikt :)
 
Var litt arti, for det var ikke tvil om at det var en gutt. Den sto rett opp :p
Men litt rart også siden jeg har trudd i 4 mnd at det var en jente :p

Tenker også at det ordner seg, oppdaterer i morgen etter timen :)

Er liksom ikke noe tvil når det er gutter :D :p
 
Gratulerer, så fin liten fyr! :) Bra de følger opp og sjekker med en gang, sikkert ikke noe å bekymre seg om, som du sier!
 
Er spent med deg :D
Tenk at du ble flyttet så mange dager frem :D Spent på om jeg blir flyttet frem eller tilbake. Begge ultralydene stemte akkurat med menstermin. Eller de flyttet meg en dag frem, men fikk fortsatt 14 jan til termin
 
gratulerer så mye :) alt er nok bra! Syns det er utrolig godt jeg at de kan se evt hjertefeil så tidlig jeg!:)


<3 VinterPrinsesse <3
 
Gratulerer med prins :) Så bra de følger opp så kjapt :) lykke til i morra :)
 
Tenk at du ble flyttet så mange dager frem :D Spent på om jeg blir flyttet frem eller tilbake. Begge ultralydene stemte akkurat med menstermin. Eller de flyttet meg en dag frem, men fikk fortsatt 14 jan til termin
Ja, begynte med en gang å tenke at dette blir en giga baby :p vil ikke føde en fem kilos!
Blir spennende å se om de flytter deg frem eller tilbake :)
 
Back
Topp