Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bar erfaring med keisersnitt her pga fødsel som drøyde alt for lenge. Det går helt fint det og, om det skulle bli detDa var OUL gjennomført! Jeg står på 3.februar, flyttes til termin 2.februar med ei jenteVi synes det er veldig stas å vente jente, og alt så bra med med den lille. Må inn på ekstra kontroll, da morkaken ligger veldig lavt (på bakre vegg, min rygg), men tett inntil utgangen. Dersom den ikke flytter seg, blir det planlagt keisersnitt.. Er mitt første barn, så synes jo det høres litt skummelt ut, men får bare prøve å ta det som det kommer. Gode erfaringer tas gjerne imot! Jordmor sa at den mest sannsynlig ville flytte seg, og at kontroll bare er for sikkerhetsskyld, men meg og mine hormoner klarer jo ikke helt å tenke positivt
Hehe… men men, lite man får gjort uansett så får prøve å fokusere på at alt er bra med den lille jenta
![]()
Det er en rutineoperasjon, og når det er planlagt i tillegg, så går jo alt veldig rolig for seg 
Får bare prøve å ta det som det kommer.
Føler med deg! Jeg fikk samme beskjed, bare at morkaka ligger helt over utgangen, så jeg har ny UL i uke 32. Krysser fingrene for at den flytter seg for oss begge!Da var OUL gjennomført! Jeg står på 3.februar, flyttes til termin 2.februar med ei jenteVi synes det er veldig stas å vente jente, og alt så bra med med den lille. Må inn på ekstra kontroll, da morkaken ligger veldig lavt (på bakre vegg, min rygg), men tett inntil utgangen. Dersom den ikke flytter seg, blir det planlagt keisersnitt.. Er mitt første barn, så synes jo det høres litt skummelt ut, men får bare prøve å ta det som det kommer. Gode erfaringer tas gjerne imot! Jordmor sa at den mest sannsynlig ville flytte seg, og at kontroll bare er for sikkerhetsskyld, men meg og mine hormoner klarer jo ikke helt å tenke positivt
Hehe… men men, lite man får gjort uansett så får prøve å fokusere på at alt er bra med den lille jenta
![]()

Å, litt godt man ikke er alene, men samtidig leit å høre! Håper det løser seg for oss begge på best mulig måte. Vi får en ekstra titt på den lille i uke 32 i hvert fallFøler med deg! Jeg fikk samme beskjed, bare at morkaka ligger helt over utgangen, så jeg har ny UL i uke 32. Krysser fingrene for at den flytter seg for oss begge!![]()
Gratulerer så mye med gutt 
Ja, det er i det minste noe!Å, litt godt man ikke er alene, men samtidig leit å høre! Håper det løser seg for oss begge på best mulig måte. Vi får en ekstra titt på den lille i uke 32 i hvert fallGratulerer så mye med gutt
![]()
Takk for det, og gratulerer så mye med jente!