Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo drøye til februar før lillegutt er ute da, men sannsynligvis blir det en av de siste dagene i januar her.
Konstanse - 39år - B3 - AhusKan jeg spørre hvorfor du settes i gang såpass tidlig?Jeg skal fortsatt følge denne terminklubben, men kan flyttes til termindato 27. januar, for har fått beskjed om at jeg skal settes i gang 37+0.Kan jo drøye til februar før lillegutt er ute da, men sannsynligvis blir det en av de siste dagene i januar her.
Står opprinnelig på 20. februar:Konstanse - 39år - B3 - Ahus

Kan jeg spørre hvorfor du settes i gang såpass tidlig?![]()
men blant annet utfordringer med høyt stoffskifte gjennom svangerskapet, høy alder, navlestreng hos baby, ++.
Men alt er fint med baby nå altså, så argumentet var at med så mange risikofaktorer som jeg har så er det ikke noe å vinne på å gå lenger når baby allikevel er fullbåren.Okey, skjønnerSummen av mange risikofaktorer, går ikke inn på alle hermen blant annet utfordringer med høyt stoffskifte gjennom svangerskapet, høy alder, navlestreng hos baby, ++.
Men alt er fint med baby nå altså, så argumentet var at med så mange risikofaktorer som jeg har så er det ikke noe å vinne på å gå lenger når baby allikevel er fullbåren.
(har termin 1.feb.)Okey, skjønnerBra alt er bra med baby da
Da er det ikke lenge igjen for deg.. (eller meg
(har termin 1.feb.)

Ja det kan jo hende, men må nok settes igang hvis jeg skal følge min egen føde-trendJa, det er tross alt det viktigste!Men da er du jo veldig nærme du også da, vipps så blir det januar-barn på deg og!
![]()

Ja det kan jo hende, men må nok settes igang hvis jeg skal følge min egen føde-trend![]()

Jeg ogHehe, ja, samme her, ser ut til å føde store babyer laaangt over termin. Så veldig glad jeg slipper "billig unna" denne gangen.![]()
Lengste jeg har gått er 14 dager over termin
Og største gutten min var 5kg

hahaha…Jeg ogLengste jeg har gått er 14 dager over termin
Og største gutten min var 5kg
(Settes i gang på/rundt termin, pga alder og at jeg får så store barn..) Skulle gjerne blitt satt igang nå og fått en liten søtnos på 3,4kg eller noe
Hadde vel bare falt ut når det var full åpninghahaha…
Det samme har jeg tenkt på, det MÅ jo bli forskjell når kroppen min har pusha ut to babyer på 4,4 kg før, og nå skal føde en som er mer enn 1 kg mindre. Det er jo nesten 25% mindre baby!! Ja det er klart det blir en forskjellHahaDet samme har jeg tenkt på, det MÅ jo bli forskjell når kroppen min har pusha ut to babyer på 4,4 kg før, og nå skal føde en som er mer enn 1 kg mindre. Det er jo nesten 25% mindre baby!!
Deilig å ha termindato som endestopp da; den overtiden er SÅ tung!!
Jeg skal til Jm i morgen, og lurer på om jeg skal be om en henvisning til vekstkontroll.. Greit å vite litt ca str iallfall