6.2Hvilken dato står du på?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6.2Hvilken dato står du på?![]()

skriv meg gjerne opp på lista, for det kan fort bli en februarbaby istedenfor
og b2
- Ullevåll - 4mars
Vi synes det er veldig stas å vente jente, og alt så bra med med den lille. Må inn på ekstra kontroll, da morkaken ligger veldig lavt (på bakre vegg, min rygg), men tett inntil utgangen. Dersom den ikke flytter seg, blir det planlagt keisersnitt.. Er mitt første barn, så synes jo det høres litt skummelt ut, men får bare prøve å ta det som det kommer. Gode erfaringer tas gjerne imot! Jordmor sa at den mest sannsynlig ville flytte seg, og at kontroll bare er for sikkerhetsskyld, men meg og mine hormoner klarer jo ikke helt å tenke positivt 

Termin forblir den samme, 2.2.22 
Den flytter seg nok, gjorde det med megDa var OUL gjennomført! Jeg står på 3.februar, flyttes til termin 2.februar med ei jenteVi synes det er veldig stas å vente jente, og alt så bra med med den lille. Må inn på ekstra kontroll, da morkaken ligger veldig lavt (på bakre vegg, min rygg), men tett inntil utgangen. Dersom den ikke flytter seg, blir det planlagt keisersnitt.. Er mitt første barn, så synes jo det høres litt skummelt ut, men får bare prøve å ta det som det kommer. Gode erfaringer tas gjerne imot! Jordmor sa at den mest sannsynlig ville flytte seg, og at kontroll bare er for sikkerhetsskyld, men meg og mine hormoner klarer jo ikke helt å tenke positivt
Hehe… men men, lite man får gjort uansett så får prøve å fokusere på at alt er bra med den lille jenta
![]()

Så godt å høre at den gjorde det for degDen flytter seg nok, gjorde det med meg![]()
Får prøve å fokusere på det, til det motsatte eventuelt er bevist. Viktigste er at alt går bra, man får jo ikke påvirket det 
Jeg opplevde det samme med første barnet mittDa var OUL gjennomført! Jeg står på 3.februar, flyttes til termin 2.februar med ei jenteVi synes det er veldig stas å vente jente, og alt så bra med med den lille. Må inn på ekstra kontroll, da morkaken ligger veldig lavt (på bakre vegg, min rygg), men tett inntil utgangen. Dersom den ikke flytter seg, blir det planlagt keisersnitt.. Er mitt første barn, så synes jo det høres litt skummelt ut, men får bare prøve å ta det som det kommer. Gode erfaringer tas gjerne imot! Jordmor sa at den mest sannsynlig ville flytte seg, og at kontroll bare er for sikkerhetsskyld, men meg og mine hormoner klarer jo ikke helt å tenke positivt
Hehe… men men, lite man får gjort uansett så får prøve å fokusere på at alt er bra med den lille jenta
![]()