Oppbevaring av sengetøy

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Hvordan gjør dere det? Har dere hele familiens samlet? Bilde?
Her er det kaos.

Guttungen har henmnes dagseng med skuffer under som vi har alt av hans sengetøy.
Mitt og samboer sitt har jeg i en trekiste jeg fikk til dåpen min :)

Vi har alt samlet i et skap på kontoret/gjesterom

Eldste har en kurv i sånn åpen romdelerhylle fra IKEA, mellomste har i en lav plastkasse under senga, minste har i en trådkurv i skapet sitt, vi har i en hylle i garderoberommet vårt.

Vi har det i fire store tekstilbokser som står over garderobeskapet:) Sønnen har en seng med tre skuffer under, så hans sengetøy oppbevares der.

Mitt og eldste sitt er i ett skap i mellomgangen, yngste har sitt i klesskapet på rommet sitt.

I en skuff under sengen. Vårt lengst til høyre, og mini sitt lengst til venstre. Hans tar jo veldig liten plass, da han hverken bruker dyne eller pute. :P

Vårt sengetøy er i en egen skuff i garderoben. Barna har også egen skuff i vår garderobe. Alt legges sammen og sorteres.

Sengeklærne til vogn/vugge, juniorsenga, gjester og mitt og mannen sitt er i et innebygd garderobeskap i gangen.
Det som hører til sprinkelsenga ligger i skuffer under sprinkelsenga.

Ligger for det meste separat :)

Vi har alt samlet i en skuffelse under senga...og ja det er et rooot:p

Har vårt (vi dobbeldyne og 180seng) i skapet vårt på soverommet, storesøster sitt på vaskerommet, da hun har rom i kjelleren og lillebror sitt i skapet på rommet hans, ideelt sett skulle eg hatt et skap i gangen med alt sånt, sengetøy,håndkler støvsuger ol. Meeeen da må vi bygge på huset, haha

Back
Topp