Opp i vekt??

Gått veldig frem og tilbake fra start.
Er nå 11+2 og har gått opp 1 1/2 kg fra start ifølge vekten idag tidlig.

Gikk først ned nesten 1 kg, siden jeg var så kvalm og kastet opp - men nå har jeg gått opp igjen det jeg mistet og i tillegg 1 kg ekstra ;)
Jeg er 11+6 i dag :)

*løpeforåveieseg*

11+3 ( eller akkurat 12 ifølge tidlig ul) og har gått på 1,6 kg. Fornøyd med det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

På torsdag er jeg 12+0 og har ikke gått opp noe.. Burde man ikke ha gått opp noen kilo nå? Spiser vanlig, om ikke litt mer enn vanlig, men vises ikke på vekta men en liten kul på magen (luft antagelig).

+4kg og 18 uker. Jeg syns dette går fort! Men så er ikke kostholdet helt det samme som før, heller. Jeg takker oftere ja til noe søtt selv utenom helgen.
Holder meg heldigvis i aktivitet :)

19+5 og har gått opp 2,5 kg nå...

19+3 og -5 kg.. kvalmen har endelig begynt å gi seg denne uka, så nå går det forhåpentligvis bare en vei :-)

16+1 og opp 3 kg. Håper ikke det fortsetter i samme tempoet oppover, har ikke lyst å legge på meg for mye..

16+4 og opp nesten 7 kg :o. Men så skal det sies at jeg var veldig slank i utgangspunktet da, så noen ekstra kilo gjør vel ikke noe :)

Etter å ha gått ned 4kg, har jeg nå gått opp igjen mer.. Har ikke veid meg nå men mener og føler det på kroppen at minst 6kg er vunnet:P
Skal prøve å veie meg om litt:)

Tror jeg har gått opp bra mye, usikker hvor mye, men bruker enda samme klær som jeg gjorde før svangerskapet, får bare ikke igjen knappen i buksa, da magen er i veien er 19+4 i dag

Jeg har gått ned 2 kg og lagt på meg 0,5 igjen av dem... er 15+5 med tvillinger :) bruker enda samme klær som før :)

Uke 16+1 og gått opp 2,5kg til nå

He he, opp 6 kg her, er 18+2 :) forrige gang gikk jeg opp 18 i hele svangerskapet så målet er vel og ikke gå over det ;-)

Her er det opp 4 kg, er 17+2 i dag. Med forrige gikk jeg bare opp 6 kg, men det er 15 år siden :p

Back
Topp