Opp i vekt??

10+3 og ned 1 kg. Lite oppkast og spiser som en hest. Har lagt bort de vanlige buksene mine for lenge siden.

Var litt tyngre enn jeg trodde på sv.kontrollen sist. Siden har jeg ikke målt. Føler alt bare eser ut selv om jeg knapt spiser. Tror kroppen hamstrer på kgene :p

*Kremt*
10+6 og opp 3(!!!) kilo.
Jeg blir fostoppet med en gang jeg får positiv test.. Dessuten må jeg spise OFTE for ikke å dø av kvalme :(

9 uker her, og opp ca. 2 kg. Var nok tyngre enn jeg trodde i forkant, mulig skylappene har vært tilstede etter en sommer med mye kos.. Trenger strengt tatt ikke gå opp mer enn høyst nødvendig, sånn ut i fra høyde kontra vekt, men, som andre sier her, det er nå vel strengt tatt ikke annet å vente når sofaen frister mer enn spinningsykkelen, redcord`n ikke har blitt hengt opp igjen etter oppussing, og kvalmen holdes i sjakk med stadig småspising.. ;)

Men har lovet meg selv å ta litt mer tak her.. minn meg på det neste gang jeg gnåler over "å nei, hva skjer, vekta går oppover" :P

10+2, gått opp 0,2kg. Spiser normalt. Ikke vært noe dårlig i svangerskapet. Raskt sulten, og raskt mett.

2kg opp, 11+0 idag. Forrige svangerskap gikk jeg ned 5kg frem til uke 15 :p god matlyst selvom jeg er kvalm gitt ;)
Flere som har gått opp i vekt?

Sent from my iPhone using BV Forum
Er vel 3 kg her ca .. Og er 10+3 :)

9+1, ikke gått opp noe. Men får ikke på meg buksene lengre.Har ei jeg klarer å bruke om jeg bruker hårstrikktrikset, men ellers bruker jeg mammabukser nå:p mye småspising for å holde kvalmen unna, men har generelt dårlig matlyst. Bli også skikkelig kvalm av å lage mat, så blir mye hurtigmat for tiden..:/ har 10 kg for mye fra før da, så gleder meg til jeg orker å komme meg litt ut på tur i skogen igjen. Lei av 12 timers dager på sofaen nå...

10 uker og ned 1 kg siden lege besøk uke 6.

Har lagt på meg ca 2 kg til nå og er 9+4 i dag. La på meg ca 20 kg i begge de forrige svangerskapene mine. Disse kg var borte igjen i løpet av 1/2 år begge gangene kun pga amming og at jeg gikk noen turer med vogna. Satser på at det skal gå like greit denne gangen også selv om jeg ikke ønsker 20 kg ekstra!

12 uker, gått ned 2 kg pga kvalmen - sist gikk jeg opp 5 kg i løpet av de ukene :D så flatet det ut, har lagt på meg 11-13 kg i mine tidligere svangerskap :)

Jeg vet ikke om jeg har gått opp noe, for jeg veier meg ikke så ofte. ;-)

Uke 8+0 og gått ned 7kg :( føler jeg bare lever på i.v, får veskebehandling med 2L annenhver dag. Håper jeg snart begynner å gå opp å klarer å spise normalt.

Opp 2 kg og 9+6 i dag...... Forrige svangerskap starta omtrent likt, og da la jeg på meg 6 kg til sammen..... Håper jeg klarer å holde meg rundt der denne gangen også, så jeg ikke gir det opererte beinet mitt overbelastning ;)

11+5 og ned 6 kg (fra 73 til 66 kg)... får håpe kvalmen gir seg snart og at vektnåla begynner å peke riktig veien....

11 uker og ned 4 kg. Håper kvalmen gir seg snart.

10+0 idag, og jeg tror jeg har gått opp mye, men tørr ikke gå på vekta :(

Gruer meg til første svangerskapskontroll, for da må jeg jo veies :p

Har gått ned det halve kiloet jeg gikk opp. 12+3 i dag. Har vert av og på syk i snart en mnd, så har nok noe sammenheng med det.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

13 uker i morgen og er fremdeles på startvekta :)

Jeg har ikke vekt hjemme, så aner ikke hva jeg veide før jeg ble gravid engang:p ikke vært hos legen å veid meg der heller:p

Back
Topp